اسکانو

[:en]آنچه باید در مورد دکوراسیون اتاق کودک بدانید[:]

[:en]

در مطالب گذشته نکاتی کلیدی و طلایی در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه و سرویس بهداشتی را با شما در میان گذاشتیم، در مطلب امروز به بررسی نکاتی مهم در دکوراسیون داخلی ورودی  و اتاق کودک می پردازیم. در ادامه این مطلب کاربردی همراه با اسکانو باشید.

هر آنچه که باید در دکوراسیون اتاق کودک رعایت شود به شرح زیر می باشد:

  1. فضای اتاق خواب کودک بهتر است فرش شده، و یا به طور کامل موکت شده باشد، سعی کنید هیچ فضایی از روی زمین در اتاق کودک بدون پوشش در نظر گرفته نشود.
  2. رنگ آمیزی اتاق کودک بهتر است با علم روانشناسی انجام شود، رنگ ها را شناخته و با توجه به انرژی آنها به رنگ آمیزی اتاق کودک بپردازید.
  3. کودکان ما نیز همانند کودکی ما علاقه بسیار زیادی به خانه های پارچه ای کنج دیوار دارند، برای آنها چنین فضایی در گوشه ای از اتاق فراهم کنید.
  4. اتاق کودک در شب باید از کمی نور خفیف بهره بگیرد، به این منظور از یک شب خواب و یا یک نور مخفی در قسمتی از اتاق استفاده کنید.
  5. از کتابهای کوچک رنگارنگ در اتاق کودک خود استفاده کنید و به این منظور کتابخانه ای زیبا برای او فراهم کنید.
  6. برای اتاق نوزاد بهتر است از صندلی مخصوص برای شیر دادن مادر به فرزند استفاده کنید.
  7. یک قسمتی از دیوار را برای نقاشی کردن کوکان در نظر بگیرید، برای این قسمت پوششی در نظر بگیرید که کودک دلبندتان بدون مشکل بتواند بر روی آن دیوار نقاشی کند.
  8. اگر قرار است برای اتاق کودک خود وسایلی جدید تهیه کنید، بهتر است این کار با سلیقه او انجام بگیرد.

 

هر آنچه که باید در دکوراسیون ورودی رعایت شود به شرح زیر می باشد:

  1. اگر فضای ورودی شما بزرگ است، یک نشیمن کوچک و زیبا برای پوشیدن کفش ها در نظر بگیرید.
  2. بهتر است در کنار درب ورودی یک آینه قدی نصب شود، انواع مختلفی از این نوع آینه ها در بازار موجودند که می توانند علاوه بر ظاهر دکوری زیبا به شما در مرتب کردن ظاهر خود هنگام خروج از خانه کمک کند.
  3. استفاده از کاغذ دیواری، و یا رنگی برجسته برای دیوارهای فضای ورودی و یا فرشی رنگی و پر نقش و نگار می تواند فضای ورودی را برجسته و متمایز از دیگر قسمت های خانه کند.
  4. برای برخی از فضاهای ورودی که بزرگ هستند و دیواری بین آنها و نشیمن نیست، می توان با استفاده از انواع پارتیشن های شفاف و چوبی آنها را از هم جدا کرد.
  5. قرار دادن گلدان های زیبا در فضای ورودی میزبانی خوب برای شما در هنگام ورود به خانه خواهد بود.
  6. در این مکان اگر فضای کافی داشتید از کنسول های متفاوت در بازار استفاده کنید، اما اگر فضای شما کوچک بود می توانید از شلف های مختلف برای قرار دادن وسایل ریز مانند کلید و عینک و … استفاده کنید.
  7. در نهایت بر روی درب ورودی خانه می توانید از انواع حلقه های گل استفاده کنید.

 

[:]

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]