اسکانو

[:en]اصول اولیه دکوراسیون داخلی منزل[:de]

اصول اولیه دکوراسیون داخلی منزل

[:]

دکوراسیون داخلی، تنها برای فروشگاه‌ها و ادارات و شرکت‎ هر فضایی برای اینکه قابل استفاده باشد و احساس آرامش و نشاط ایجاد کند، نیاز به طراحی دارد. هر خانه‌ای به جز نقشه، مصالح و تاسیسات به فضاسازی و طراحی داخلی نیاز دارد. برای همین دکوراسیون منزل یکی از کاربردی‌ترین شاخه‌های طراحی داخلی محسوب می‌شود و حالا همه سعی می‌کنند اطلاعاتی کسب کنند تا بتوانند حداقل دکوراسیون اتاق خواب، آشپزخانه یا حمام و دستشویی منزلشان را خود طراحی کنند.

طراحی فضای داخلی منزل کمک می‌کند از حداقل فضا بهترین بهره را ببریم، آرامش بیشتری از فضای خانه دریافت کنیم و با کمک رنگ‌های مختلف فضاسازی کنیم. می‌گویند هنر طراحی دکوراسیون از زمان مصریان باستان دیده شده است و حالا به عنوان یک رشته تخصصی به اوج خود رسیده است.

طراحی به شکل کلی دارای اصول اولیه‌ای است. به‌طور مثال توصیه می‌شود در فضاهای کوچک با نور کم از رنگ‌های روشن و حداقل اثاث استفاده شود. یا معمولا استفاده از لوازم چوبی در خانه‌هایی که در مناطق جنگلی است، احساس هماهنگی بیشتری با محیط به ساکنان خانه منتقل می‌کند. هرچند که رویکردهای تازه‌ای در دکوراسیون داخلی ایجاد شده است و شیوه‌های مدرن و خلاقانه همانطور که معماری را متحول کرده در عرصه دکوراسیون داخلی نیز بسیار تغییر کرده است.

دکوراسیون اتاق خواب

ایده‌های خلاقانه و مینی‌مال در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کمک می‌کند تا با استفاده ازکمترین امکانات فضایی کارا و مناسب ایجاد کرد.

اولین گام در طراحی دکوراسیون اتاق خواب شیوه جانمایی وسایل  است. محل قرار گرفتن تخت خواب تکلیف بقیه وسایل اتاق را روشن می‌کند. اگر اتاق خواب دارای پنجره است، تخت را سمت راست پنجره قرار دهید تا هنگام بیدار شدن انرژی مثبت نور خورشید را دریافت کنید.

در چیدمان اتاق خواب قرار هر گونه ابزار مرتبط با کار یا تحصیل اشتباه است. البته در بسیاری از خانه ها میز کار یا میز تحریر در اتاق خواب قرار می گیرد که استرس زیادی را در زمان خواب به شما تحمیل می کند. همچنین در هنگام کار کردن هم به دلیل اینکه فعالیت در فضایی انجام می شود که معمولا در آن استراحت می کنید نمی توانید تمرکز کافی را بر کارتان به دست آورید و معمولا دچار خواب آلودگی می شوید. اتاق خواب را تنها برای استراحت طراحی کنید.

نظم‌دهنده‌ها در اتاق خواب بیش از هر جای دیگری کاربرد دارند. لباس‌ها و لوازم شخصی‌تان را سروسامان بدهید تا جلوی چشم نباشند و سروشکل تمیز و مرتبی به اتاق‎‌تان ببخشد.

گل و گلدان را در اتاق خواب فراموش نکنید. در صورتی که  گلدان‌هایی در اندازه، تعداد و انواع مناسب اتاق خواب در این فضا مورد استفاده قرار بگیرند می توانند در ایجاد فضایی مطبوع و آرامش بخش کمک کنند. البته نباید تعداد و حجم گیاهان در اتاق خواب خیلی زیاد و پرحجم باشد. گلدان‌های کوچک با گل های کم حجم انتخاب مناسبی برای اتاق خواب هستند. اگر از اسانس های معطر برای ایجاد فضایی مطبوع در اتاق خوابتان استفاده می‌کنید دقت کنید که حتما از رایحه های ملایم و خنک استفاده کنید، به این خاطر که رایحه های تند و گرم ممکن است عملکرد معکوس داشته باشند و باعث اختلال در خواب و سردرد شوند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]