اسکانو
انتخاب رنگ کابینت

راهنمای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

بیشترین وقت از عمرمان درآشپزخانه می گذرد، آشپزخانه ای که اصلی ترین بخش خانه و زندگی را تشکیل داده و قلب یک خانه بشمار می رود. این روزها دیگر خبری از آشپزخانه های تنگ و تاریک جدا از فضاهای دیگر خانه نیست، در گذشته که آشپزخانه ها به دور از فضاهای دیگر منازل بودند، شاید دکوراسیون و یا انتخاب رنگ کابینت و نوع کابینت‌ها دارای اهمیت چندانی نبود. اما امروزه که خانه ها مدرن شده اند و آشپزخانه ها دارای دید کامل به نشیمن و دیگر فضاهای یک خانه هستند، اهمیت استفاده از رنگ و حتی جنس کابینت بر دکوراسیون کل منزل بیش از پیش بیشتر شده است. در انتخاب رنگ کابینت های آشپزخانه قبل از هر چیزی باید به ابعاد آشپزخانه، روشنایی و نورپردازی محیط و مدت زمان صرف شده برای پاکسازی آنها دقت کنید.

کابینت هایی با رنگ خاکستری روشن : رنگی خنثی و انعطاف پذیر

انتخاب رنگ کابینت

خاکستری روشن را در اغلب خانه های کوچک و آشپزخانه هایی با ابعاد کم استفاده می کنند، و کارشناسان معتقدند که این رنگ بسیار در بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه کمک خواهد کرد. به علاوه اینکه این رنگ خنثی بوده و به راحتی با دیگر اجزا هماهنگ خواهد شد.


انتخاب رنگ کابینت به رنگ کرم : رنگی مدرن و آرامش بخش

انتخاب رنگ کابینت

این نوع از کابینت ها حس و حال مدرن بیشتری به فضای شما می دهند، رنگی آرامش بخش بوده و به شدت در کنار رویه کابینتی با رنگ مشکی و یا قهوه ای زیبایی خود را نشان خواهد داد. این رنگ مناسب برای تمامی فضاهای کوچک بوده و علاوه بر زیبایی، به بزرگتر دیده شدن فضا نیز کمک خواهد کرد.


کابینت هایی با انواع رنگ قهوه ای: خاکی، قهوه ای ملایم و سوخته، گردویی

انتخاب رنگ کابینت

رنگ خاکی به بزرگتر نشان دادن فضای شما کمک بسیاری می کند و اگر آشپزخانه کوچکی در اختیار دارید، پیشنهاد می کنیم از این رنگ برای کابینت های خود استفاده کنید. در کنار این رنگ می توانید از وسایل استیل و نقره ای رنگ بهره بگیرید تا به زیبایی هر چه بیشتر فضای خود کمک کرده باشید.

 در انتخاب رنگ های قهوه ای، می توانید از یک رنگ قهوه ای با تناژ متوسط و ملایم به همراه رویه ای با رنگ کرم استفاده کنید و زیبایی دو چندان به فضای خود هدیه کنید. همچنین استفاد از دو رنگ در کابینت ها منجر به یکنواختی نشده و همیشه تازگی خود را حفظ خواهد کرد.

انتخاب رنگ کابینت

رنگ گردویی اما دارای زیبایی بسیار زیادی است، که برای آشپزخانه های بزرگ با کاشی کاری های ریز بین کابینت ها و نورپردازی مناسب، قادر است زیبایی وصف ناپذیری را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کند.

اما در انتخاب تناژ های مختلف از رنگ قهوه ای دقت کنید، رنگ های قهوه ای تیره مانند قهوه ای سوخته تنها مناسب برای فضاهای بزرگ آن هم با نورپردازی های مناسب هستند، این نوع از رنگ های تیره به کوچکتر نشان دادن فضای شما کمک می کنند.


کابینت هایی با رنگ فندقی و طرح چوب : زیبایی وصف ناپذیر

این نوع از کابینت ها به دلیل اینکه پیرو از سبک روستیک می باشند، حس و حال بسیاری به فضای شما می دهند. فضایی دنج که می تواند زیبایی فوق العاده ای را نیز به دکوراسیون آشپزخانه هدیه کند. برای این نوع از کابینت ها رویه ای با رنگ سیاه و یا خاکستری تیره از جنس سنگ می تواند ترکیب رنگی بسیار زیبایی ایجاد کند.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]