اسکانو

آکواریوم استانبول شناخته شده ترین آکواریوم در سطح جهان

استابنول در واقع دنیایی از جاذبه های دیدنی بوده که از آب و هوایی بسیار خوش و مناطق سر سبز و زیبایی در خود بهره می برد، و همانطور که می  دانید مقصد گردشگری برای بسیاری از ایرانی ها به حساب می آید. از جاذبه های دیدنی این شهر که گردشگران را به سوی خود جذب می کند آکواریوم استانبول است. این آکواریوم در سال 2011 در فلوریا واقع در جنوب غربی استانبول و همچنین در 5 کیلومتری از فرودگاه بین المللی آتا تورک ساخته شد. این آکواریوم به دلیل داشتن گونه های مختلفی از جانوران آبی تا حدود 1500 گونه مختلف اکنون به یکی از شناخته شده ترین آکواریوم های سطح جهان تبدیل شده است، که دارای 2 طبقه و حدود 22 هزار متر مربع مساحت می باشد.

اگر برای دیدن این آکواریوم بروید، باید مسیرهایی همچون دریای سیاه، تنگه ی استانبول، دریای سرخ، دریای اژه، تنگه ی دادردانل، دریای مدیترانه، تنگه ی جبل الطارق، قسمتی از اقیانوس اطلس شامل غرب اقیانوس اطلس و شرق اقیانوس اطلس، کانال پاناما، اقیانوس آرام، گرمای جهانی، میان اطلسی، ناتیلوس و جنگل استوایی را طی کنید. جالب است بدانید جنگل استوایی آکواریوم استانبول یکی از بخش های جذاب و دوست داشتنی این آکواریوم است که بخش هایی از فضای جنگل های بارانی آمازون در آمریکای جنوبی در آن شبیه سازی شده، و بسیاری از جانوران خطرناکی که در آن زندگی می کنند نیز داخل آکواریوم قرار گرفته اند.

در این آکواریوم علاوه بر تماشای گونه های مختلف آبزیان می توانید از سینماهای 5 بعدی و کافه های تعبیه شده در آن نیز استفاده کنید. قرار گرفتن هزارتویی آینه ای نیز دیگر تفریح این آکواریوم بوده که می توانید با پرداختن 7 لیر وارد آن شده و ناشناخته های دنیای آینه ها را کشف کنید! این آکواریوم هر روز  از ساعت 10 صبح تا 8 شب میزبان گردشگران بوده و برای ورود به آن باید مبلغ 42 لیر پرداخت کنید. لازم است بدانید این هزینه برای دانش آموزان، معلم ها، افراد معلول و افراد بالای ۶۵ سال، ۲۹ لیر است و کودکان زیر دو سال رایگان هستند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]