اسکانو

[:en]آیا خانه شما، خانه دلخواه خریداران است؟[:de]

آیا خانه شما، خانه دلخواه خریداران است؟

[:]

اگر قصد فروش خانه خود را دارید باید با آن مانند یک کالا برخورد کنید که در ویترین مغازه قرار دارد و تمام ویژگیهای آن را به نمایش بگذارید تا در مقایسه با سایر ملکها گزینه بهتر و جذابتری باشد. شما در این خانه خاطرات بسیار و به آن وابستگی عاطفی دارید . این وابستگی عاطفی باعث می‌شود تا به خانه همانند یک جنس و یا کالا برای فروش نتوانید نگاه کنید. ولی هرچه زودتر از فاز عاطفی خارج شوید و وارد بحث مالی و فروش آن شوید بهتر است.

خانه دلخواه خریدار را ارائه دهید.

امروزه خانه هایی سریعا به فروش میرسند که تمام خواسته های  خریدار را تامین کنند، یک فروشنده خوب از خود خریدار بهتر میداند که او چه میخواهد. چی چیزهایی در خرید خانه برایش مهم است و اولویت دارد.

پس بهتر است قبل از آگهی کردن خانه برای فروش، آن را آماده کنید. خانه را تمیز و نقاشی کنید. اگر امکان نقاشی برای شما فراهم نیست دیوارهای اتاق‌ها و یا پذیرایی را کاغذ‌ دیواری کنید. اگر خانه نیاز به تعمیرات دارد آنها را سریعا انجام دهید. خانه را گل آرایی کنید تا حس زندگی در آن جریان یابد.  زیباتر کردن خانه به فروش آن کمک میکند. به خانه همانند یک کالا نگاه کنید که باید زببا به نظر برسد و نظر خریدار را سریعا جلب کند.  برخی از افراد حتی بعد از ایجاد این تغییرات، از فروش خانه خود منصرف می‌شوند.

امروزه خریداران به دنیال خانه ای هستند که به راحتی به آن نقل مکان کنند و نیاز به کمترین تغییرات و تعمیرات را داشته باشد. پس بهتر است آنچه که خریداران به آن علاقه مند هستند را به آنها ارائه کنید.

%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d9%84%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%af%d9%87%db%8c%d8%af

به سرویسهای بهداشتی و آشپزخانه توجه کنید.

آنچه باعث  سرعت بخشیدن به فروش یک خانه می‌شود آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی است. آشپزخانه و سرویس بهداشنی جزو مهمترین قسمت‌های خانه هستند و در انتخاب و عدم انتخاب خریداران نقش مهمی دارند. یک آشپزخانه مدرن و مرتب که وسایل آن با دقت و نظم چیده شده باشند، سرویسهای بهداشتی تمیز با شیرآلات براق در جلب نظر خریدار موثر است.

اگر خانه شما قدیمی است کمی آن را بازسازی کنید. می‌توانید کابینت ها را رنگ و یا حتی تعویض کنید. رنگ سفید باعث می‌شود تا کابینت ها نو و تمیز به نظر برسند.  میتوانید روکش کانتر آشپرخانه را از سنگهای کوارتز یا گرانیت انتخاب کنید  تا آشپزخانه خود را مدرن و به روز کنید. شیرآلات را با شیرآلات جدید و براق تعویض کنید. ایجاد تغییرات کوچک می‌تواند تاثیر زیادی در چهره خانه شما داشته باشد وآن را تبدیل به خانه‌ای کند که خریداران به دنبال آن هستند.

%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%88%d8%ac%d9%87-%da%a9%d9%86

ویژگی‌های خانه خود را به رخ بکشید

گاهی ممکن است نیازی نباشد تا در خانه خود تغییری ایجاد کنید و خانه شما همانطور که هست، خانه‌ی مورد نظر خریداران باشد. کاشی‌کاری زیبای آشپزخانه، کفپوش‌های زیبا، اتاق‌های نورگیر، مشاع میتواند جزو ویژگی‌‌هایی باشند که خریداران به دنبال آن باشند. پس همیشه به خاطر داشته باشید که تمام ویژگی‌های ملکتان را عنوان کنید و در معرض نمایش قرار دهید.

از خانه خود عکس بگیرید.

حال که خانه خود را آماده کرده‌اید باید به نمایش بگذارید. امروزه با وجود ترافیک و سخت شدن رفت و آمد و سفرهای درون شهری بهترین روش آگهی خانه برای فروش، آگهی آنلاین است. برای آگهی کردن خانه خود حتما از ملک خود عکس بگیرید تا خریداران قبل از بازدید نتوانند در مورد ملک شما تصمیم بگیرند و  وقت و انرژی کمتری از شما گرفته شود. بهترین روشهای عکاسی از ملک را میتوانید در مجله اسکانو پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]