اسکانو

[:en]ارکان مشاوره املاک، آشنایی با انواع اطلاعات املاک و فایل های ملکی[:de]

ارکان مشاوره املاک، آشنایی با انواع اطلاعات املاک و فایل های ملکی

[:]

ارکان مشاوره املاک، تعیین رنج کاری

اولین مرحله تعیین رنج کاری بوده که در آن پس از کشف انگیزه و پشتکار مشاور، تعیین رنج کاری او انجام خواهد شد. در این بخش و در اولین اقدام پیشنهاد می شود که مشاور در بخش اجاره آپارتمان های کوچک زیر ۱۰۰ متری فعالیت خود را آغاز کند، این کار نیز باید پس از تکمیل دوره های آموزشی شروع شود.

ارکان مشاوره املاک، آشنایی با انواع ساخت و سازهای رایج کشور

یکی از نکات مهمی که یک مشاور املاک باید بداند، تفکیک انواع ساخت و سازهای رایج در کشور می باشد. این امر در بازدید از املاک سفارشی برای اجاره و بازدید از املاک استیجاری بسیار مهم می باشد. در کشور ما سه نوع از ساخت و ساز وجود دارد که حدود ۹۰ درصد از آن را املاکی با نام املاک بساز و بفروش تشکیل می دهند، این نوع املاک دارای استحکام در سطح پایینی می باشند و فقدان معماری خوبی هستند. حدود ۶ تا ۷ درصد از املاک ساخته شده مهندسی ساز بوده و حدود ۳ تا ۴ درصد از آنها نیز معماری ساز هستند که بر اساس طرح های خود آرشیتکت ها تولید و ساخته شده اند.

ارکان مشاوره املاک، تقسیم و درجه بندی فایل های بازدید شده

یک مشاور املاک باید بتواند پس از بازدید املاک آنها تقسیم بندی کرده و املاک مناسب را از املاک نامناسب تفکیک کند، که زمان و انرژی خود را برای املاک نامناسب هدر ندهد. دیگر مواردی که یک مشاور املاک باید بداند این است که با تمرکز بر روی املاک استیجاری مناسب و مرغوب روش ملک گرایی را در پیش بگیرد، که در حیطه کاری مشاوران املاک این روش یکی از بهترین و مناسبترین روش های کاری می باشد.

ارکان مشاوره املاک،آشنایی با مهارت ها و تکنیک های بازدید و ارزیابی املاک استیجاری،

مشاوران تازه کار قبل از شروع کار باید به اتفاق شخصی آشنا به امور کاری به بازدید از چند ملک اجاره ای بپردازند، و سپس تمامی ارکان مورد نیاز همچون آداب بازدید، کارشناسی و ارزیابی املاک را به طور کامل آموزش ببینند. ملک هایی که برای اینکار مناسبترین انتخاب می باشند آپارتمان های اجاره ای تخلیه، در شرف اتمام عملیات ساختمانی هستند.

ارکان مشاوره املاک، شرایط مناسب برای آگهی دادن ملک در روزنامه

برای آنکه ملکی برای آگهی دادن در روزنامه انتخاب شود، باید مقدماتی اولیه ای را در نظر گرفت. برای انتخاب بهترین ملک موجود باید اکازیون بودن قیمت، شرایط خوب و ایده آل مالک، نوع ساخت و مصالح، برخورداری از امکانات رفاهی و مشاعات مناسب در نظر گرفته شود. در این راستا باید در نظر گرفت که مشاور املاک مورد نظر آمادگی کاملی برای پاسخ گویی به آگهی و پرزنت کردن آنها را داشته باشد و باید بتواند جایگزینی مناسب برای ملک آگهی داده شده پیدا کند.

مشاوران املاک علاوه بر ارکان گفته شده باید در موارد دیگری چون پاسخگویی به آگهی، تکنیک های فایل یابی، اخذ فایل از روزنامه ها، پرکردن فرم تقاضای مشتریان، کشف نیازهای مشتریان، آداب سوار شدن به اتومبیل مشتری، مدیریت ده سوال مهم در فرآیند سرویس دهی، آشنایی با ۵ دقیقه اول، قوانین وضوابط شهرداری، آداب هماهنگی با مشتریان برای تشکیل جلسه، واژگان حقوقی و ثبتی، توانایی تحلیل و درک مفاد اسناد و مدارک ملکی، آشنایی با ۱۵ تکنیک مؤثر در پاسخگویی به آگهی آموزش کامل را دیده باشند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]