اسکانو
دکوراسیون منازل

[:en]از چه رنگ‌هایی نباید در دکوراسیون منازل استفاده کرد؟[:]

[:en]

رنگها در محیط های داخلی و خارجی اصلی ترین قسمت ها در ایجاد عواطف و احساسات خاص در افراد بشمار می روند. از این رو روانشناسی رنگ ها مبحثی بسیار عمیق و تاثیر گذار بوده و امروزه توجه بسیاری به آن می شود. هر رنگی در خود انرژی نهفته ای دارد که قادر است به راحتی این انرژی درونی را به افراد منتقل کند، برخی از رنگ ها دارای احساساتی شاد بوده و برخی غم و اندوه و یا عصبانیت را در افراد ایجاد می کنند. به همین جهت انتخاب رنگ برای دکوراسیون منازل و حتی دکوراسیون خارجی ساختمان ها و شهرها امری مهم بوده، و نیاز به نظرات کارشناسی دارد. از نظر کارشناسان چند رنگ به عنوان زشت ترین رنگ ها انتخاب شده اند، با نگاه اول رنگ های مورد بحث شاید زیبا به نظر بیایند، اما در مدت زمانی کوتاه احساسات و عواطفی نا خوشایند را در افراد ایجاد می کنند.

رتبه اول برای زشت ترین رنگ دنیا از آن قهوه ای لجنی

دکوراسیون منازل

در بین رنگ های موجود قهوه ای لجنی در بین افراد بالاترین رتبه را آورده و به عنوان پرچم دار زشت ترین رنگ در دنیا شناخته می شود. این رنگ باعث دلمردگی و احساس افسردگی در افراد می شود، اما همانطور که می دانید در روانشناسی رنگ ها از هر رنگی باید در جای مناسب خود استفاده کرد. از این رنگ عموما برای منع کردن افراد از انجام کارهایی تاسف بار استفاده می شود. به طور مثال اکثر پاکت های سیگار به این رنگ ساخته می شوند تا حس بازدارنده از مصرف سیگار را در افراد بوجود بیاورند.

رتبه دوم برای زشت ترین رنگ دنیا از آن صورتی هلویی

صورتی هلویی در افراد در دراز مدت ایجاد تاثیرات منفی خلق و خویی می کند، از این رو پوشیدن لباس هایی به این رنگ و یا رنگ آمیزی کل دکوراسیون منزل با این رنگ کار بسیار اشتباهی می باشد. اما این نکته را فراموش نکنید، این رنگ با آنکه رتبه دوم در زشتی را از آن خود کرده، اما اگر به صورت جزیی و در کنار وسایل و رنگ های دیگر قرار بگیرد، زیبایی قابل توجهی به منزل شما خواهد بخشید.

رتبه سوم برای زشت ترین رنگ دنیا از آن نارنجی بستنی

رنگ نارنجی بستنی دقیقا همان رنگیست که در بستنی های یخی نارنجی مشاهده می کنید، در روانشناسی رنگ ها، این نوع از نارنجی سبب ایجاد حالات خستگی در افراد شده و عموما رنگی اشتها آور به حساب می آید، از این رو برای سلامت افراد مضر می باشد.

رتبه چهارم برای زشت ترین  رنگ دنیا از آن زرد روغنی

رنگ زرد روغنی یک رنگ شاد و پرهیجان بشمار می آید و استفاده از آن به صورت جزیی در کنار رنگ های خنثی بسیار جذاب خواهد بود. اما این رنگ در دکوراسیون منازل و یا حتی در لباس هایی که می پوشید اگر به صورت غالب استفاده شود ایجاد تنش و اضطراب می کند؛ به همین دلیل این رنگ را نیز جزو زشت ترین رنگها بشمار می آورند.

رتبه پنجم برای زشت ترین رنگ دنیا از آن قرمز خشخاشی

در روانشناسی رنگ ها دور ماندن از این نوع رنگ بسیار تاکید شده و آن هم به دلیل ایجاد خشمی است که این رنگ در افراد ایجاد می کند.

رتبه ششم برای زشت ترین رنگ دنیا از آن صورتی یخی

صورتی یخی در واقع صورتی خاموش نیز نامیده می شود و به دلیل وجود حالات کدری که در خود دارد ایجاد حس دلمردگی در افراد می کند. اما این رنگ نیز اگر در کنار رنگ های دیگر قرار بگیرد قطعا به زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون منازل شما کمک خواهد کرد.

 [:]

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]