اسکانو
استریلیزه کردن تخته گوشت

استریلیزه کردن تخته گوشت آشپزخانه

تخته برش یکی از دسته وسایل داخل آشپزخانه است که بارها و بارها از آن استفاده می‌کنید و در انتها همه تصور می‌کنند که باکتری‌های موجود بر روی این وسیله توسط آب گرم و مایع ظرف‌شویی به‌طور کامل برطرف خواهد شد! اما واقعیت چیز دیگری است و باکتری‌های موجود بر روی تخته‌های برش به‌سادگی از بین نمی‌روند، چراکه برای از بین بردن آن‌ها دمای بسیار زیادی لازم خواهد بود. به اینکه این وسیله را چه میزان استفاده می‌کنید توجهی نداشته باشید بلکه باید به خاطر بسپارید پس از هر بار استفاده سطح تخت برش به دلیل شیارهایی که بر روی آن ایجاد می‌شود آلودگی را به خود جذب کرده و این حجم از آلودگی به‌شدت برای بدن مضر خواهد بود.

جالب است بدانید تخته‌گوشت‌ها حتی پس‌ازآنکه توسط ماشین ظرف‌شویی شسته می‌شوند هم باکتری‌های خود رادارند، چراکه به گفته متخصصان مایع ظرف‌شویی و آب به‌تنهایی نمی‌توانند به داخل شیارها نفوذ کرده و آلودگی را از بین ببرند. یکی از روش‌هایی که برای از بین بردن باکتری و آلودگی بر روی تخته‌گوشت می‌توان از آن استفاده کرد، محلولی از آب گرم و مایع سفیدکننده لباس است. پس‌ازآنکه هر بار از این وسیله استفاده می‌کنید، آن را داخل ظرف‌شویی پر از آب گرم و مایع سفیدکننده برای مدتی قرار دهید تا تمامی باکتری‌های روی سطح آن از بین بروند. پس از اتمام این مرحله می‌توانید با خیال راحت تخته برش را با مایع ظرف‌شویی شسته و برای دفعات بعد به‌سادگی از آن استفاده کنید. به این شکل هیچ‌یک از آلودگی‌های موجود بر روی تخته‌گوشت به مواد غذایی بعدی منتقل نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]