اسکانو
فنگ شویی در آشپزخانه

استفاده از ترکیبات رنگی متناسب با فنگ شویی در آشپزخانه

در کنار تزیینات، نورپردازی، وسایل دکوری و … رنگ‌هایی که در یک فضا قرار می‌گیرند می‌توانند به طرز معجزه گری در فضای شما تغییرات مثبت ایجاد کنند. یکی از راه‌هایی که می‌توان توسط آن‌ها انرژی را به فضای داخلی داد استفاده از اصول فنگ شویی است، چراکه این اصل تأکیدی بسیار بر روی رنگ‌های مورداستفاده در فضاها داشته و به بر اعتقاد آن رنگ‌ها نقش‌های بزرگی را در برقراری یک اصول صحیح فنگ شویی در فضا بازی می‌کنند.

ترکیبات رنگی قرمز و مکمل‌های آن در آشپزخانه

قرمزرنگی پر از هیجان و جنب‌وجوش است، عموماً استفاده از این رنگ به‌صورت غالب در محیط توصیه نمی‌شود. بر این اساس و بر طبق علم فنگ شویی در کنار رنگ قرمز در محیط آشپزخانه می‌توان از رنگ‌های مکمل دیگری که در پالت رنگی مشاهده می‌کنید استفاده کرد. این نوع از رنگ‌ها در ترکیب با یکدیگر می‌توانند هیجان فضای شمارا به تعادل رسانده و از فشار بر روی چشم‌ها بکاهند.

ترکیبات رنگی زرد و مکمل‌های آن در آشپزخانه

زرد هیچ‌گاه به‌صورت غالب در محیط نباید استفاده شود، چراکه منجر به حس اضطراب در افراد خواهد شد؛ ازاین‌رو در علم فنگ شویی برای رنگ زرد مکمل‌هایی در نظر گرفته‌شده که می‌توانند حس و حال اضطراب رنگ زرد را از آن بگیرند. رنگ‌های قرمز به همراه رنگ‌های خنثی دقیقا همان‌هایی هستند که می‌توانند حس بد زرد را در آن تعدیل کرده و کمک به ایجاد فضایی هیجان‌انگیز کنند.

ترکیبات رنگی شکلاتی و مکمل‌های آن در آشپزخانه

شکلاتی یکی از رنگ‌های بسیار مناسب برای فضای آشپزخانه است. این رنگ دقیقاً همانی است که می‌تواند به شما کمک کند تا در هنگام آشپزی خلاقیت شما بسیار بالا برود. با استفاده از رنگ‌های مکمل شکلاتی در کنار آن می‌توانید در فضای خود تمرکز زیادی را ایجاد کنید.

ترکیب رنگ‌های موجود در طبیعت در آشپزخانه

رنگ‌های طبیعی همان‌هایی هستند که به‌وفور در طبیعت یافت می‌شوند، همانند رنگ چوب، رنگ‌های گرم کرم، بسیاری از رنگ‌های موجود در ادویه‌ها و دانه‌هایی که از آن‌ها برای غذاهایتان استفاده می‌کنید… رنگ‌هایی که از دل طبیعت آمده‌اند و می‌توانند یک آرامش بسیار زیاد را در فضای شما ایجاد کنند.

ترکیبات رنگی آبی و مکمل‌های آن در آشپزخانه

آبی‌رنگی بسیار آرامش‌بخش و البته سرد است؛ اگر از آبی و تلفیق آن بارنگ‌های مکمل به‌صورت ماهرانه‌ای استفاده کنید قادرید تا دکوراسیونی بسیار جذاب برای فضای آشپزخانه ایجاد کنید. بهترین رنگ مکمل برای قرارگیری در کنار آبی‌رنگ‌هایی با تناژ خاکستری گرم می‌باشند. این نوع از رنگ‌ها به دلیل گرمای کمی که در خوددارند قادرند تا سرمای بیش‌ازحد رنگ آبی را تعادل برسانند؛ ازاین‌رو ترکیبات بسیار عالی در کنار یکدیگر به‌حساب خواهند آمد.

ترکیبات رنگی آبی و قرمز به همراه مکمل‌های آن‌ها در آشپزخانه

استفاده از چندرنگ موجود در طبیعت موردعلاقه بسیاری از افراد است؛ برای آنکه فضایی چندرنگ و هیجان‌انگیز داشته باشید، بهترین ترکیبات رنگی از آنِ آبی و قرمز و مکمل‌های آن‌ها است. این نوع از رنگ‌ها می‌توانند در کنار هیجانی که به فضای شما می‌دهند آرامش زیادی را نیز برای فضای شما ایجاد کنند؛ درواقع با یک تیر چند نشان زده‌اید که تمامی خواص خوب رنگ‌ها را یکجا در فضای خود تجربه خواهید کرد.

ترکیبات رنگی سبز و مکمل‌های آن در آشپزخانه

گیاهان سبز یکی از اصول برتر در فنگ شویی به‌حساب می‌آیند که استفاده از آن‌ها در هر دکوراسیونی توصیه می‌شود. رنگ سبزی که از طبیعت برگرفته‌شده به همراه مکمل‌هایش دقیقاً رنگی است که می‌تواند سرزندگی طبیعت را به فضای شما هدیه کند. ازاین‌رو استفاده از یک گلدان سبز در کنار ترکیبات رنگی و مکمل‌های آن را در دکوراسیون آشپزخانه هیچ‌گاه فراموش نکنید!

ترکیبات رنگی تابستانی در آشپزخانه

تابستان را به خاطر بیاورید، رنگ میوه‌های خوش عطرش، فضای سبز زیبایش و گل‌های رنگارنگش همگی شادابی و گرمای بسیاری در خوددارند. در علم فنگ شویی برای آشپزخانه می‌توان پالتی از رنگ‌های تابستانی داشت که فضای آشپزخانه شمارا بیش‌ازپیش شاداب و سرزنده کند.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]