اسکانو
رنگ سال 2017

استفاده از رنگ سال ۲۰۱۷ در دکوراسیون خانه

رنگ سال ۲۰۱۷ بر طبق اعلام موسسه پنتون رنگ سبز روشن است. رنگ سبزی که به عنوان رنگ سال انتخاب شده است ترکیبی از رنگهای سبز و زرد است که حس طروات و تازگی را در اولین نظر به بیننده منتقل میکند. این رنگ یادآور اولین روزهای بهار است که طبیعت خود را احیا میکند و طراوتش را دوباره به دست می آورد و جانی تازه می‌گیرد. رنگ سبز روشن مناسب شروعی دوباره و پیوندی نو با طبیعت است.

تعامل با طبیعت

قدم زدن در جنگل، یک تفکر و مفهوم ژاپنی است که معتقد است زمانی که استرس و زیادی دارید بهترین کار قدم زدن در جنگل است. تعامل نزدیک با طبیعت آرامش روحی را به شما بازمی‌گرداند و استرس را از شما دور می‌کند. شاید این ایده که هر زمان که استرس داشتید به جنگل بروید غیرواقعی باشد. ولی این‌گونه نیست. استفاده از رنگ سبز در محیط زندگی‌تان می‌تواند همان تأثیر را بر روحیه شما داشته باشد و استرس ناشی از زندگی روزمره را از شما دور کند. برای داشتن این رنگ در خانه نیازی نیست تا تمام وسایل خانه خود را عوض کنید و هزینه زیادی پرداخت کنید. کافی است وسایلی که موردنیازتان است و قصد خریدن آن‌ها رادارید به رنگ سبز تهیه کنید.

استفاده از رنگ سال ۲۰۱۷ در تغییر دکوراسیون خانه

اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه خود را دارد می‌توانید استفاده از رنگ سبز را اولویت خود قرار دهید. زمانی که از رنگ سبز در دکوراسیون خانه استفاده می‌کنید لازم نیست تمام وسایل خانه را به این رنگ انتخاب کنید. کافی است رنگ سبز را به‌عنوان رنگ اصلی انتخاب و در کنار آن از سایر رنگ‌ها استفاده کنید. برای مثال برای تغییر دکوراسیون اتاق نیازی نیست تا تمام دیوارها و وسایل را به رنگ سبز درآورید بلکه می‌توانید در ورودی را سبز و برای اتاق پرده‌های سبز نصب و یا یکی از دیوارهای آن را به رنگ سبز نقاشی کنید.

استفاده از گیاهان سبز

در انتخاب رنگ سبز برای دکور خانه هیچ وسیله‌ای تأثیر گیاهان زنده را ندارد. استفاده از گیاهان بهترین انتخاب برای آوردن رنگ سال ۲۰۱۷ به خانه شما خواهد بود. اگر تا امروز در خانه خود گیاه یا گل آپارتمانی نداشته‌اید امسال می‌تواند بهترین زمان برای شروع نگهداری از گیاهان در خانه‌تان باشد. نگهداری از گیاهان در خانه نه‌تنها بر روی روحیه و طراوت بخشیدن به محیط زندگیان بسیار تأثیرگذار است بلکه هوای خانه شمارا نیز تصفیه می‌کند. شما در انتخاب گیاه مناسب با خانه‌تان گزینه‌های بسیاری خواهید داشت.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]