اسکانو
طناب کنفی

استفاده از طناب کنفی در دکوراسیون داخلی

تا حالا به این فکر کرده‌اید که در دکوراسیون داخلی خود با یک متریال ارزان‌قیمت بانام طناب کنفی تغییراتی را ایجاد کنید؟ طناب‌های کنفی از دسته متریال دوستدار طبیعت هستند، متریالی که از گذشته تا به امروز در دسترس بوده و ما شاید تاکنون تنها آن‌ها را بافته‌شده و یا پیچ‌درپیچ دیده باشیم!

اما به‌سادگی با همین طناب‌های کنفی ساده و ارزان‌قیمت می‌توان طراحی‌های بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی را در فضای داخلی پیاده‌سازی کرد که اطرافیان شمارا شگفت‌زده کند.

همیشه برای تغییر دکوراسیون لازم نیست تا از متریالی پر زرق‌وبرق استفاده کنید و یا بسیاری از وسایل داخل خانه خود را تعویض کنید، هنر این است که بتوانید با وسایلی ساده و متناسب با بودجه‌تان یک کار خلاقانه‌ای را انجام دهید که هم خود و هم اطرافیانتان از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

استفاده از طناب‌های کنفی تنها منتهی به طراحی داخلی یک رستوران و یا کافی‌شاپ یا حتی اتاق‌های بازی کودکان نیست؛ به‌سادگی می‌توان با طناب‌های کنفی طرح‌های خلاقانه ایجاد کرد و برای محیط‌های داخلی خانه از آن استفاده کرد.

فکر کنید چقدر زیبا می‌شود تا به‌واسطه یک طناب کنفی بتوان را پله‌ها را زینت داد؛ یا یک قاب پارچه‌ای زیبا برای دیوار پشت تخت خواب ایجاد کرد… این طناب‌ها حتی می‌توانند در حکم پارتیشن‌ها ظاهر شوند، تنها کافی است برای زیبایی و جلوه گری آن‌ها کمی ذوق و سلیقه خرج کرده و نوعی از بافت زیبا را پیاده‌سازی کنید.

این طناب‌های کنفی در رنگ‌های متفاوت و قطرهای مختلفی تولید می‌شوند و شما بسته به نیاز خود می‌توانید هر یک را انتخاب کنید، به‌طور مثال برای تزیین و تغییر دکوراسیون اتاق کودک خود می‌توانید از طناب‌های کنفی رنگی و شاد استفاده کنید تا فضای اتاق وی با روحیات و سلیقه کودکانه‌اش هماهنگ باشد.

این طناب‌های کنفی به‌سادگی می‌توانند راهی برای تزیین لوستر اتاق‌خواب شما باشند، می‌توانید از آن‌ها در تغییر ظاهری آباژور اتاقتان استفاده کنید… برای یک تغییر بزرگ تنها کافی است کمی خلاقیت بکار گرفته و ایده‌های جدید را وارد فضای خود کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]