اسکانو
ایجاد عایق صوتی

انواع راه های ایجاد عایق صوتی برای نفوذ آلودگی های صوتی به داخل

در مطلب گذشته برخی از راه های ایجاد عایق صوتی جذبی را معرفی کردیم، عایق های صوتی که با جذب آلودگی های صوتی محیطی در خود، اجازه ورود آنها را به داخل فضای اتاق نمی دهند. در مطلب امروز راهکارهای دیگری به منظور ایجاد مانع به عنوان عایق صوتی می پردازیم، این نوع از عایق ها در واقع مانعی برای ورود آلودگی های صوتی می باشند و به جذب صداهای محیط نمی پردازند.

درزگیری پنجره ها با استفاده از درزگیر های آکوستیک

یکی از راه حل های ساده در ایجاد مانع برای ورود آلودگی های صوتی، استفاده از درزگیرهای آکوستیک می باشد. این نوع از درزگیر ها نوعی نوار هستند که امکان نصب یک لایه هواناپذیر شیشه ای دیگر را به شما می دهند. در این حالت دیگر امکان باز و بسته کردن پنجره را نخواهید داشت، اما این روش حتی به شما کمک می کند در فصول سرد سال در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

استفاده از پنجره‌های دو جداره و سه‌ جداره به عنوان عایق صدا

ایجاد عایق صوتی

پنجره های دو و سه جداره یک راه حل مرسومی است که اکثر افراد برای ایجاد مانع در برابر آلودگی صوتی از آنها استفاده می کنند، این نوع از پنجره ها تا حد بسیار زیادی از ورود صوت به داخل جلوگیری می کند.

استفاده از درب های چوبی دولایه به عنوان عایق صدا

در زمانی که تنها راه ورود صدا به داخل اتاق درب آن است، می توان از درب های چوبی دو لایه استفاده کرد. این نوع از درب ها به شدت در مقابل ورود صدا به داخل مقاوم می باشند.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]