اسکانو
حیاط‌خلوت

ایده‌ای بسیار زیبا در طراحی حیاط‌خلوت

حیاط‌خلوت در خانه‌های آپارتمانی مثل یک معجزه عمل می‌کند، طراحی حیاط خلوت و ساختن یک گوشه دنج بی‌نظیر می‌تواند محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغتو استراحت باشد.

 برای این نوع از فضاها بهترین کار این است که با یک طراحی زیبا محیط خود را کاربردی‌تر و درعین‌حال جذابیت خانه را دوچندان کنید.

مدلی که امروز برای شما معرفی می‌کنیم، برای یک خانواده چهار نفره تهیه‌شده که تمامی امکانات لازم برای گذراندن یک روز تعطیل همچون آشپزخانه، نشیمن و ناهارخوری و همچنین روشنایی و سیستم آبیاری خودکار در آن در نظر گرفته‌شده است.

استفاده از گل‌کاری‌های تکه‌ای بر روی دیوار و زمین منجر به آن شده تا در یک فضای محدود باغی دل‌نشین و خانوادگی ایجاد شود که در عین زیبایی طبیعت نیز میهمان یک روز تعطیل خانواده شود.

در کنار رنگ سبز گیاهان طبیعی استفاده از رنگ سرخابی باعث شده میان رنگ‌ها تمایز ایجاد شود و هرکدام از این رنگ‌های شاد در محیط به‌خوبی در کنار یکدیگر جلوه‌گر شوند.

برای زیباتر شدن رنگ‌های بکار رفته و ایجاد هماهنگی رنگ سرخابی بر روی تزیینات دیوار باروکش‌های صندلی و گل‌های ریز داخل باغچه به‌صورت هماهنگ انتخاب‌شده و همین امر منجر به یک تعادل بصری در محیط شده که بیش‌ازپیش به زیبایی محیط انجامیده است.

برای این حیاط‌خلوت زیبا در کف از متریال‌هایی همچون سنگ‌های سفید و چوب استفاده‌شده است؛ چوب حس صمیمت فضا را بیشتر کرده و هماهنگی بسیار زیادی با سنگ دارد.

 به‌علاوه اینکه استفاده از سنگ محدودشده به برخی از فضاها و برای ایجاد تمایز و مرزبندی بین فضاهایی چون ناهارخوری، نشیمن و باغچه است که این تفکیک بندی برای فضای کوچک یک حیاط‌خلوت کاری بسیار هوشمندانه بوده که در بزرگ‌تر جلوه دادن محیط و زیبایی آن تأثیر بسزایی داشته است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]