اسکانو
نظم دهی به کیف و کفش

ایده‌هایی جالب در نظم دهی به کیف و کفش در خانه

کیف و کفش‌ها در خانه مثل وصله‌های ناجوری هستند که انگار به‌جز جاکفشی‌های دم در ورودی و داخل کمد راه دیگری برای جای دادن آن‌ها و نظم دهیشان وجود ندارد؛ قبول داریم که نظم دهی به این وسایل برای خانم‌ها کار ساده‌ای نیست؛ اما با استفاده از راهکارهای امروز قطعاً می‌توانید ایده‌هایی جالب برای ساخت محفظه‌های نگه‌دارنده کیف و کفش و سروسامان دادن به آن‌ها فرابگیرید.

شلف‌ها بهترین جا برای قرار دادن کیف و کفش

شلف‌ها همواره یکی از قدرتمندترین عناصر در دکوراسیون داخلی برای جای دادن وسایل و نظم دهی به هر مکانی شناخته می‌شوند. به‌سادگی قسمتی از داخل کمد و یا دیوار خود را شلف بندی کرده و کیف و کفش‌هایتان را در آن قرار دهید. این شلف ها می‌توانند در بالای درب ورودی نصب‌شده و از جلوی چشم دیگران نیز دور بمانند.

طراحی مکان مخصوص کیف و کفش داخل کمد

وسایل نظم‌دهنده بسیاری داخل بازار موجود است، حتی می‌توانید از گیره‌های مخصوص آویزان کردن لیوان استفاده کرده به میله چوب‌لباسی متصل کنید و کیف‌هایتان را از آن آویزان کنید. توسط چوب و یا مقواهای ضخیم نیز می‌توانید شبکه‌های مربعی ایجاد کرده و به‌سادگی تمام کفش‌های خود را بانظم داخل کمد بچینید.

استفاده از انواع قفسه‌ها برای کیف و کفش

قفسه‌های فلزی و پارچه‌ای بسیاری وجود دارد که برای قرار دادن کتاب‌ها نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ یکی از آن‌ها تهیه‌کرده در گوشه‌ای قرار دهید و تمام کفش‌ها و کیف‌هایتان را داخل آن قرار بدهید.

طراحی جای کیف و کفش دیواری

یک‌تکه کاغذدیواری متفاوت بر روی یک دیوار از اتاق می‌تواند فضایی مناسب برای نصب چند میخ را فراهم کند که به‌سادگی کیف‌هایتان بر روی آن قرار بگیرد. می‌توانید توسط لوله‌های بلااستفاده و یا مقوا هوای ضخیم فضایی دایره شکل و مشبک را ایجاد کرده و کفش‌های خود را به ترتیب داخل آن بچینید.

استفاده از درب داخلی کمد برای قراران کیف و کفش

درب داخلی کمدها یکی از بهترین قسمت‌های اتاق برای قرار دادن کیف‌ها هستند. اگر در اتاق‌خواب خود از پاتختی‌های بزرگ استفاده می‌کنید، توسط مقسم‌های پلاستیکی موجود در بازار فضای داخلی آن را تقسیم‌بندی کرده و به‌سادگی تمام کفش‌ها را داخل آن‌ها بچینید. برای قرار دادن کفش پشت درب کمد نیز می‌توانید از مقسم‌های پارچه‌ای و آویز پشت‌دری تهیه‌کرده و کفش‌های خود را منظم داخل آن‌ها قرار دهید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]