اسکانو
تزئین خانه

ایده‌هایی ساده برای تزئین خانه در فصل بهار

عموماً خرید وسایل تزئین خانه هزینه‌های بالایی برای شما ایجاد خواهد کرد؛ اما با چند وسایل ساده در این فصل زیبا می‌توانید بهار را مهمان‌خانه‌های خودکرده و به‌سادگی دکوری کوچک و زیبایی درست کنید، برای این کار لازم است کمی ذوق به خرج داده و برای استفاده از برخی وسایل کم‌لطفی نکنید!

استفاده از چکمه‌های رنگارنگ کودکانه تزئین دکور فضای ورودی

چکمه‌های کودکانه و رنگارنگ بسیاری در بازار هستند، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و داخل آن را ازگل‌های بهاری رنگارنگ پرکنید، سپس بر روی آن‌ها با چند روبان گره‌های زیبا بزنید و از آن به‌عنوان عنصری دکوراتیو در قسمت ورودی خانه و یا جاکفشی استفاده کنید.

استفاده از ظروف شیشه‌ای کوچک برای تزیین میز نشیمن

در خانه همه ما ظروف کوچک شیشه‌ای وجود دارند که ممکن است اغلب بی‌استفاده در گوشه‌ای از کمد باقی بمانند. چند عدد از این ظروف شیشه‌ای برداشته و داخل آن‌ها را با گل‌های کوچک و مینیاتوری پرکنید و برای زیبایی آن‌ها چند قطره رنگ خوراکی هماهنگ بارنگ گل در آب بریزید تا زیبایی آن‌ها را چند برابر کنید. این ظروف شیشه‌ای کوچک می‌توانند در اتاق نشیمن و بر روی یک میز خودنمایی بسیار زیادی در دکوراسیون داشته باشند. آن‌ها را به‌صورت در هم بچینید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

استفاده از تخم‌مرغ‌های رنگی هفت‌سین برای تزئین میز زیرگلدانی

هرساله تخم‌مرغ‌های رنگی هفت‌سین را نگهدارید و از آن‌ها به‌عنوان سنگ‌های رنگی داخل گلدان استفاده کنید. بهتر است گلدانی شیشه‌ای انتخاب کنید و این تخم‌مرغ‌ها را داخل آن بریزید و سپس داخل گلدان را با گل‌های رنگارنگ پرکنید، خواهید دید به‌سادگی و با چند تخم‌مرغ رنگی حال و هوای میز زیرگلدانی‌تان تغییر خواهد کرد.

استفاده از قفسه‌های پرندگان برای تزئین میز عصرانه داخل حیاط

اگر قفسه‌ای از پرنده‌ها در خانه‌دارید که دارای شکلی زیبا بوده و بلااستفاده در خانه‌مانده آن را برداشته به‌خوبی تمیز کنید، سپس لیوان آبی داخل آن بگذارید و داخلش را با گل‌های رنگارنگ به‌گونه‌ای پرکنید که گل‌ها از لابه‌لای میله‌ها به بیرون بزنند. این گلدان زیبا می‌تواند زینت‌بخش میز داخل حیاط شما باشد و لذت خوردن یک عصرانه خوشمزه را برای شما بیش‌ازپیش بیشتر کند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]