اسکانو
پگ بوردها

ایده‌های جالب برای استفاده از پگ بوردها در سراسر دکوراسیون داخلی

برای ساماندهی وسایل در دکوراسیون داخلی راه‌های بسیاری وجود دارد، اما چه چیز بهتر از آنکه از راه‌های متداول همیشگی کمی فاصله بگیریم و راه‌های جدیدی را برای دکوراسیون عملی کنیم.

یکی از راه‌کارهای بسیار ساده و درعین‌حال زیبا استفاده از پگ بورد است، پگ بوردها صفحاتی هستند که در آن‌ها سوراخ‌های به قطرهای مختلف وجود دارد و از آن‌ها می‌توان برای ساماندهی وسایل استفاده کرد.

بیشتر استفاده از این پگ بوردها تاکنون در فضای داخلی آشپزخانه‌ها بوده اما امروز می‌خواهیم ایده‌هایی جالب به شما بدهیم که بتوانید توسط این پگ بوردها فضایی زیبا و ساماندهی شده برای خود در سراسر دکوراسیون داخلی داشته باشید.

همیشه نمی‌توان تمامی وسایل را در داخل بسته‌بندی‌هایشان قرارداد؛ پگ بوردها قفسه‌های عمودی و یا افقی بازی هستند که کمی طراحی پیچیده‌تر و شاداب‌تری داشته و در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی یافت می‌شوند و می‌توان از این پگ بوردها برای سازمان‌دهی مینیمالیستی وسایل در فضا استفاده کرد.

پک بوردها صفحاتی هستند که به دیوار نصب می‌شوند و هر جنسی می‌توانند داشته باشند؛ از این پگ بوردها برای استفاده در محیط هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، به‌طور مثال می‌توانید این پگ بوردها را داخل انباری نصب‌کرده و وسایل و ابزار خود را داخل آن ساماندهی کنید و در هرزمانی که نیاز به آن‌ها داشتید بدون دردسر جایشان را بیابید.

 این پگ بوردها در آشپزخانه، نشیمن، اتاق‌خواب نیز قرارگرفته و برای ساماندهی هریک از وسایلی که دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

برحسب کاری که انجام می‌دهید و مکانی که می‌خواهید از پگ بورد استفاده کنید اندازه‌ها و جنس‌های متفاوتی وجود دارد؛ این پگ بوردها حتی می‌توانند قابی برای جای‌گیری و نمایش دادن گیاهان کوچک شما نیز باشند؛ حتی می‌توانید یک پگ بورد بالای میزتحریر خود نصب کنید و یادداشت‌ها و وسایل موردعلاقه خود را به آن‌ها متصل کنید.

 این پگ بوردها می‌توانند داخل درب کمد و کابینت‌های آشپزخانه نیز متصل شوند و از آن‌ها به جهت استفاده بهینه از فضا استفاده شود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]