اسکانو
دکوراسیون اتاق نوجوان

ایده‌های جالب برای دکوراسیون اتاق نوجوان

زندگی یک نوجوان همیشه منتهی به گشت‌وگذار با دوستان در بیرون از خانه نیست، نوجوانی یک دوران طلایی و حیاتی برای ساخت آینده است، آینده‌ای که نوجوان کوچک ما قرار است تبدیل یک مرد و یا خانم‌بزرگ و متخصصی شده و زندگی کاری خود را داشته باشد.

بنابراین چه‌بهتر است از همین دوران نوجوانی محیط کاری نیز برای نوجوان خود بسته به سلیقه او در نظر بگیرید. فضایی که در آن نوجوان شما بتواند کمی از وقت خود را جز بازی و سرگرمی صرف انجام کاری مشخص کند. فضایی ایجاد کنید که نوجوان شما از آن الهام گرفته و فضای فکری او توسعه پیدا کند؛ سعی کنید نوجوان خود را با کتاب‌ها آشتی دهید!

یک کتابخانه زیبا و جذاب برای او طراحی کنید تا به سمت کتاب‌هایش کشیده شده و برای ساعتی هم که شده از گوشی موبایل و دیگر تجهیزات دیجیتالی جدا شود. این کتاب‌خانه‌ها علاوه بر اینکه یک عنصر دکوراتیو زیبا هستند می‌توانند در افراد حس خوشایندی ایجاد کرده و آن‌ها را به‌سوی کتاب خواندن بکشانند.

 دکوراسیون کاری اتاق فرزند شما باید با توجه به سلایق و جنسیت او تغییر کند؛ با توجه به سلایق و فضای فکری که فرزندتان برای شغل و کار آینده خود کنار گذاشته اتاق را دکور کنید؛ سعی کنید یک فضای دنج و آرام برای او ایجاد کنید.

نوجوانی دقیقاً مرز بین کودکی و جوانی است، یک تغییر بزرگ ایجاد کنید و این اجازه را به فرزند خود بدهید تا از مرز کودکی گذشته و پا در جوانی بگذارد؛ اینکه اتاق فرزند شما مطابق با سلایقش رنگ‌آمیزی شود یکی از اصلی‌ترین امور است، اما اکنون دیگر فرصت آن رسیده تا طرح و نقوش بچگانه از اتاق وی حذف شوند، بهترین رنگ‌ها برای اتاق نوجوان و فضای کاری وی رنگ‌های خنثی هستند، رنگ‌هایی که در ذهن نوجوان شما تشویش ایجاد نکنند.

در آخر می‌توانید رنگ‌های موردعلاقه وی و همچنین المان‌هایی که به آن‌ها علاقه‌مند است را به‌صورت جزییات بر روی دیوار و یا سایر وسایل پیاده‌سازی کنید. برخی از وسایل بازی او می‌توانند در دنیای کودکی باقی بمانند و اکنون تنها در نقش دکوری‌های جزی نقش بازی کنند.

 اگر فرند شما علاقه‌مند به موسیقی است، از طراحی ادوات موسیقی بر روی دیوار بهره بگیرید، نوجوانی که به طراحی علاقه‌مند است دیواری خلاقانه از طراحی‌های زیبا می‌تواند فضای ذهنی وی را گسترش دهد و یا برای نوجوانی که علاقه‌مند به ریاضیات است می‌توان در گوشه‌ای از دیوار و یا سقف اعداد و معادلات ریاضی را به شیوه‌ای خلاقانه طراحی کرد و …

به ذهن نوجوان خود برای رسیدن به اهداف آینده کمک کنید و برای او فضایی الهام‌بخش ایجاد کنید و اجازه دهید ذهن او پرواز کند به‌سوی آنچه آرزوی رسیدنش را دارد…

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]