اسکانو
طراحی اتاق

ایده‌های جالب در طراحی اتاق مشترک دخترانه

دخترها نسبت به پسرها علاقه‌ای به داشتن اتاق‌خوابی هیجان‌انگیز نیستند که از درودیوار آن بالا بروند! دختربچه‌ها دنیایی متفاوت با پسرها داشته و باید اتاق‌خواب آن‌ها نیز به‌گونه‌ای طراحی شود که نیازهای درونی‌شان پاسخ داده شود. اگر دیده باشید پس می‌دانید دختران ساعت‌های طولانی در روز عروسک‌هایشان را بغل کرده در گوشه‌ای می‌نشینند و خاله‌بازی می‌کنند! خبری از پریدن به این سمت و آن سمت نبوده و عموماً به دنبال ماجراجویی نیستند. از رنگ‌های ملایم و شاد و دخترانه لذت می‌برند و علاقه‌ای به داشتن تخت‌های عجیب با سبکی پسرانه ندارند.

از این‌رو محیطی که برای دختربچه‌ها طراحی می‌شود باید آرامش درونی که به دنبالشان هستند را به آن‌ها منتقل کند. رنگ‌هایی آرامش‌بخش که از دیدن آن‌ها حس آرامشی بیشتر بگیرند. رنگ‌هایی ملایم همچون صورتی، سبز روشن، زرد روشن و تکه‌هایی به‌عنوان جزییات در رنگ‌های شاد و غلیظ می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که آرامش دختر کوچک شمارا به او بازمی‌گرداند.

طرح امروز اتاق‌خوابی دخترانه است، اتاق‌خوابی که از تمامی طرح‌های دخترانه و لذت‌بخش در آن استفاده‌شده است. اتاق‌خوابی تماماً چوبی که چوب صمیمت بسیاری را به آن بخشیده است. در این اتاق‌خواب جایگاهی برای خوابیدن دو فرزند در نظر گرفته‌شده که توسط پلت فرمی از مابقی قسمت‌های اتاق جداشده است. در نقطه مقابل میز مطالعه قرار دارد که با همان ایده ساده و جداسازی تخت خواب از محیط مطالعه منجر به آن شده تا به‌خوبی در یک اتاق کوچک تفکیک مناسبی ایجاد شود.

استفاده از تابلوهای دخترانه به همراه رنگ‌های شاد و ملایم و طرح‌هایی همچون قلب، ماهی و طرح‌های ساده و راه‌راه ملایم تماماً ایده‌هایی هستند که می‌تواند برای اتاق دخترانه شما مناسب باشد. در قسمت بالایی اتاق توسط نردبانی محیط بازی کودک جداسازی و به این طریق با یک طراحی زیبا از حداکثر فضا استفاده‌شده و برای تمام نیازهای وی محیطی در نظر گرفته‌شده است. محیطی که کاملاً دخترانه بوده و طرح و رنگ‌های بکار رفته در آن گواهی بر حرفه‌ای ماست.

در اتاق‌خواب با استفاده از یک کاناپه فضایی تفکیک‌شده برای قسمت نشیمن اتاق نیز در نظر گرفته‌شده که ال سی دی کوچکی در آن برای تماشای کارتون‌های کودکانه نیز در نظر گرفته‌شده است. با این اوصاف یک اتاق متوسط تبدیل به یک فضای امن و محیطی شخصی برای کودکان شده که می‌توانند به‌راحتی زمان خود را در آن گذرانده و هر یک از کودکان مشغول به کاری باشند که به آن علاقه‌مند هستند.

بچه‌ها علاقه‌مند به دنیایی ساده و بدون زرق‌وبرق هستند، ازاین‌رو می‌توانید برای نورپردازی اتاق آن‌ها کار را ساده‌تر گرفته و با ایده‌هایی ساده از انواع لامپ‌های کوچک و تزیینی استفاده کنید. این کار حس صمیمیت بیشتری به فضای آن‌ها می‌دهد که احساس آرامش بیشتری را از آن دریافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]