اسکانو
طراحی داخلی سفید و سیاه

ایده ای بسیار زیبا برای طراحی داخلی سفید و سیاه خانه

این روزها آن‌قدری زندگی‌ها پرمشغله شده که اکثر افراد ترجیح می‌دهند برای چند روزی هم که شده از این شهر شلوغ دل کنده و به گوشه‌ای فرار کنند! بسیاری از افراد به دنبال ساخت یک ویلای هرچند کوچک در نقطه‌ای ساکت و پر از آرامش و به‌دوراز این شهر پیشرفت کرده هستند.

هزینه‌های استفاده از یک طراح داخلی زیاد است، بنابراین اگر شما هم از افرادی هستید که می‌خواهید خانه شخصی و یا ویلای دنجتان را با سبکی امروزی طراحی کنید، با گشتی در اینترنت ایده‌های بسیاری خواهید یافت.

امروز می‌خواهیم برای خاص پسندان یک ایده جالب طراحی داخلی معرفی کنیم؛ طراحی داخلی سپید و سیاه که در نگاه اول به شکل یک قطعه بسیار جدی به چشم خواهد آمد، اما اگر غرق در این فضای رمزآلود شوید خواهید دید که این خانه تزیین‌شده با سیاه‌وسفید یک محیط گرم و صمیمی و الهام‌بخش خواهد بود.

در نگاه اول خانه‌ای سیاه‌وسفید و جدی خواهید دید، ظاهر بیرونی این ویلا از کمربندهای عمیق و دراماتیکی که از دیوارها و سقف‌های سیاه، در مقابل بخش‌های سفید آسمانی، در نور روشن فرومی‌ریزند تشکیل‌شده است؛ طراحی ساده و بی‌عیب و نقص با خطوط معاصر سفت‌وسخت که در عین زیبایی خود وقار خاصی را با خود به دوش می‌کشد.

چرخی که در این خانه بزنید خوب متوجه می‌شوید که این الگوی سپید و سیاه در همه جای خانه نقش بسته است، حتی اتاق کودک خانواده نیز با آن نسخه‌های دیواری زیبا، مبلمانی سرگرم‌کننده هم از این الگوی ساده و زیبا الهام گرفته و به زیبایی یک فضای دوستانه ایجاد کرده است.

اگر می‌خواهید از طراحی زیبای امروز الهام بگیرید، یادتان باشد طراح برای این ویلای زیبا برای دور همی‌های خانوادگی هم‌فکری کرده است، یک منطقه برای ناهارخوری در طول روزهای گرم تابستان و شب‌های بلند و خوش‌طعم زمستان طراحی‌شده است.

اتاق نشیمن اما از دورنگ زیبا استفاده کرده است، سپید و سیاه که به‌سادگی و با زیبایی هر چه تمام درهم‌آمیخته و زیبایی بسیاری را به فضا داده است. سقف‌های به رنگ تیره که تا روی مبلمان امتدادیافته و منجر به هماهنگی بیشتر فضا شده در کنار سفید یخی توانسته فضایی خاص را ایجاد کند.

 یکی دیگر از زیبایی‌های این نوع طراحی این است که در مقابل دیوار مدرن تیره یک منطقه بازی غیرمنتظره‌ای بزرگ قرارگرفته است، منطقه‌ای که توسط یک خرس غول‌پیکر در نزدیکی دیواری محافظت‌شده است. دیوارهای مشکی همیشه هم منجر به دل‌زدگی افراد و خصوصاً بچه‌های نمی‌شود؛ با همین دیوارهای مشکی هم می‌توان طرح‌های کودکانه زیبایی ایجاد کرد تنها کافی است کمی هنر و خلاقیت را به دیوارهای تیره و پلید خانه اضافه کرد!

همین دیوارهای سیاه توانسته‌اند تبدیل به یک‌تخته سیاه برای کودک شوند! یک فرش شیک، یک‌راه پله زیبای سفیدرنگ که از آن بیشترین استفاده‌شده و برای جای دادن کتاب‌ها از آن استفاده می‌شود، در کنار حلقه‌های ژیمناستیک و تخت خوابی متحرک می‌تواند زیبایی و جذابیتی بی‌حدوحصر برای کودکان ایجاد کند و دقیقاً این فضا همان‌جایی است که یک کودک می‌تواند آرامش واقعی خود را در آن بیابد.

وقتی صحبت از یک‌خانه مدرن و یا معاصر است همه‌چیز باید مطابق با سبکش انتخاب شود؛ شومینه‌ای انتخاب کنید که امروزی باشد، از شومینه‌های قدیمی دل کنده و نمونه‌های زیبای امروزی را انتخاب کنید. حتی سبک زیبای خود را تا سرویس بهداشتی و حمام هم گسترش دهید.

 شومینه این خانه زیبا شیشه ایست در قابی از مشکی با شعله‌هایی سوزان که گرمای بیشتری را به فضای اطراف داده است. طراحی این شومینه به‌گونه‌ای بوده که از سه جهت گرما را به فضای اطراف خود بدهد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]