اسکانو

ایده ای جالب برای طراحی دکوراسیون یک خانه 52 متری

خانه های کوچک که را می بینیم دلمان میگیرد؛ اولین چیزی که در ذهنمان نقش می بندد این است که این همه وسایل را چطور در فضایی به کوچکی یک قوطی کبریت باید جای دهیم؟! خانه های آپارتمانی امروزی مانند خانه های قدیمی دلباز و پر از فضاهای کوچک و بزرگ نیستند، برخی از ما به دلیل شرایط ویژه ای که بر زندگیمان حاکم است مجبوریم در واحد های کوچکی زندگی کنیم، برای بسیاری از خانم ها داشتن یک خانه کوچک یک معضل بزرگ است، اما در مطلب امروز می خواهیم ایده چیدمان و طراحی دکوراسیون یک خانه 52 متری را برای شما نشان دهیم که توسط آن به سادگی می توانید خانه ای دلباز و صمیمی داشته باشید.

ایده ای جالب برای طراحی دکوراسیون

اگر قرار است مابقی عمر خود را در فضایی کوچک بگذرانید پس باید قید بسیاری از وسایل خود را بزنید؛ استفاده از مبلمان بزرگ، بوفه های تزیین و دکوری وسایل، میز ناهارخوری های بزرگ و جاگیر و کمد های اضافی همه چیز هایی هستند که باید از دستشان خلاص شوید!

ایده ای جالب برای طراحی دکوراسیون

قبل از هرکاری باید به خانه کوچک خود نگاهی بیاندازید و برای بزرگتر جلوه دادن فضا رنگ های بکار رفته در محیط را در نظر بگیرید؛ برای این واحد 52 متری از رنگ های خنثی سفید و طوسی به همراه رنگ شاد قرمز استفاده شده تا در کنار رنگ های خنثی شادی و هیجان به دکوراسیون اضافه شود.

رنگ قرمز علاوه بر آنکه از دسته رنگ های پر ریسک شناخته می شود اما اگر به صورت نقطه ای در فضا استفاده شود می تواند هیجان و زیبایی بسیار زیادی به فضای شما بدهد. رنگ قرمز را همانطور که در فضای این خانه می بینید به صورت یک اثر هنری بر روی یک دیوار،  برخی از صندلی ها، کوسن روی مبل و فریم بالای دیوار استفاده کرده اند؛ که منجر به هماهنگی در فضای داخلی شده است.

استفاده از رنگ قرمز برای قسمت ناهار خوری در یک گوشه ای از فضا، محیطی بسیار لوکس و زیبا ایجاد کرده که با لبه های فریم بالای دیوار و تصویر زیبای روی دیوار در هماهنگی است.

اما استفاده از رنگ قرمز برای اتاق خواب کمی محدود شده است، برای آنکه در اتاق خواب آرامش بیشتری حاکم باشد، از همان رنگ های خنثی سفید و خاکستری استفاده شده است، این دو رنگ هم منجر به بزرگی فضا شده و هم آرامش مورد نیاز برای یک خواب راحت را برای شما فراهم می کنند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]