اسکانو

[:en]با چند خانه متحرک ، گرانقیمت و لوکس دنیا آشنا شوید![:]

[:en]

در سال های اخیر تمایل افراد به داشتن خانه هایی متحرک و به اصطلاح موتوری بیش از پیش شده است. این سال ها خودرو هایی تولید شده اند که به آنها خانه های موتوری می گویند، در ظاهر شاید نازیبا و کمی بزرگ باشند، اما این خودروهای بزرگ و غول پیکر در دل خود خانه هایی لوکس و زیبا دارند. وسایلی تمام و کمال که برای یک زندگی متحرک و یک سفر زمینی همه چیز را تکمیل می کند. تصور کنید در هنگام سفر تمامی وسایل و لوازمی که برای یک زندگی راحت نیاز دارید همراهتان باشد! پس چه چیز بهتر از داشتن یک سفر راحت در یک خانه متحرک!

خانه متحرک آمریگو اینترنشنال UNICAT

آمریگو اینترنشنال در نگاه اول دارای ظاهر زیبایی نبوده و شاید تا کمی شبیه به کامیون های حمل زباله به چشم بیاید، اما این کامیون منحصر به فرد در خود دارای پنل های RV است که این امکان را ایجاد می کند از انرژی خورشیدی بتوان برخی از انرژی های مورد نیاز را تامین کرد. در این کامیون یک آشپرخانه، فضای نشیمن و میز کار، یک دستگاه تصفیه آب نیز در نظر گرفته شده است. این ماشین منحصر به فرد قادر است 2000 مایل را بدون توقف حرکت کند! قیمتی که برای آمریگو اینترنشنال در نظر گرفته شده حدود 500 هزار دلار می باشد که حتی از قیمت یک خانه کوچک هم بیشتر است، اما این خانه متحرک قطعا ساکنین خود را در سفرهای طولانی مدت پشیمان نخواهد کرد.

خانه متحرکP 45 Monaco Dynasty

موتناکو یکی از شرکت های پیشگام در زمینه تولید خودرو های RV و لوکس می باشد. P 45 Dynasty جدیدترین و لوکس ترین خودروی ساخته شده از این کمپانی بوده که لوازم و تجهیزات قرار گرفته در آن تا حد زیادی می تواند به علایق مشتریان طراحی شود. برای تامین انرژی این خودروی لوکس یک موتور 600 اسب بخاری قرار گرفته است. برای این خانه متحرک سقف مجهز به آلی دی سیستم پیشرفته کنترل تجهیزات و وسایل، اتاق خواب بزرگ با تخت دو نفره و آشپزخانه و کابینتهای لوکس در نظر گرفته شده است. این خانه متحرک دارای قیمتی برابر با 600 هزار دلار می باشد.

خانه متحرک نیومار King Aire

نیومار دارای یک موتور 600 اسب بخاری است که با سیستمی امن خیال شما را از یک سفر طولانی و دلچسب راحت می کند. با این خودرو می توان سفرهایی طولانی در هر شرایط آب و هوایی را تجربه کرد و در طول سفر حس آسایش و حضور در خانه ای راحت را با تمام وجود چشید. برای آشپزخانه King Aire روکشی کرومی انتخاب شده و طرح چوب گلاسه نیز برای میز و صندلی‌های داخل کابین در نظر گرفته شده است. علاوه بر اتاق خواب مجزا به همراه سرویس بهداشتی و تلویزیون بزرگ یک ماشین لباس شویی و یک خشک کن نیز برای King Aire در نظر گرفته شده است. این خانه متحرک با قیمت 740 هزار دلار به فروش می رسد.

[:]

4
ارسال دیدگاه

avatar
3 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
موسسه حسابرسیاجاره خودرواجاره ماشینکمپرسی Recent comment authors
  Subscribe  
جدیدترین قدیمی ترین بالاترین امتیاز
من را خبردار کن از
کمپرسی
میهمان

ممنون ، خوب بود

اجاره ماشین
میهمان

متشکر

اجاره خودرو
میهمان

تشکر از مطلب خوبتون

موسسه حسابرسی
میهمان

متشکرم

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]