اسکانو

[:en]با چند خانه متحرک ، گرانقیمت و لوکس دنیا آشنا شوید! ( سری دوم)[:]

[:en]

در سری اول از خانه های متحرک، شما را با نمونه هایی جذاب از خانه های موتوری و متحرک آشنا کردیم، خانه های زیبا و موتوری که در کمترین میزان قیمت هم از یک خانه کوچک گرانتر بوده، اما برای کسانی که بیشترین زمان از عمر خود را در سفر های مختلف هستند نمونه هایی بی نظیر می باشند؛ خانه هایی خاص که قادرند از شهری به شهر دیگر سفر کنند! در مطلب امروز قصد به معرفی نمونه های بیشتر از این نوع خانه های خاص را داریم، با ما همراه باشید.

خانه متحرک Foretravel IH-45 مدل ۲۰۱۵

Foretravel شرکتی در تگزاس است که در حوزه ساخت خودروهای RV یا همان خانه های متحرک دارای سابقه طولانی می باشد. خانه موتوری مذکور یکی از لوکس ترین های ساخته شده به دست مهندسان این شرکت بوده که دارای قیمتی برابر با ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار می باشد. برای ساخت این خانه موتوری از طراحی بدنه هواپیما الگو برداری شده، که در هنگام حرکت کمترین تکان و ضربه ای به افراد داخل ماشین وارد شود، و در نتیجه کار حرکتی نرم و بدون تکان داشته باشد. انرژی لازم برای تجهیزات داخلی این ماشین توسط یک ژنراتور ۲۰ هزار کیلو واتی تامین می شود. به منظور تنظیم دمای کابین در این خانه متحرک، ۴ دستگاه تهویه هوا نیز بر روی سقف قرار گرفته اند.

خانه متحرک  Prevost H-345 VIP

خانه مذکور یکی از جدیدترین محصولات شرکت Prevost بوده و این شرکت برای این سری از محصولات خود لقب مدرن و خاص را برگزیده است. این خودرو یکی از طویل ترین خانه های موتوری بشمار می آید که تا کنون ساخته، و به دلیل همین خصوصیت و زاویه پانارومیک پنجره ها نمایی کامل در اختیار ساکنین خود قرار می دهد. این خانه متحرک در بدنه خود از فیبر کامپوزیت بهره گرفته که استحکام بالا در برابر وزن بسیار زیاد آن دارد. این خانه متحرک با قیمت ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به فروش می رسد.

خانه متحرک Featherlite Vantare پلاتینیوم پلاس

پلاتینیوم پلاس نمونه ای از خاص ترین خانه های موتوری است، که شرکت سازنده آن از هیچ چیز در ساخت آن کم نگذاشته است.  این خودروی زیبا و خانه متحرک لوکس، از مجسمه‌های خاص و شخصی سازی شده بر روی سقف و کریستال‌های سوارسکی و پلکان مرمری برای ورود به کابین، چرم‌های ایتالیایی و تجهیزات دکوری طلایی و خاص در داخل کابین، اتاق خواب اصلی با یک تخت سایز بزرگ با تلویزیون LED کار شده بر روی دیوار بهره گرفته است. لازم به ذکر است برای این خودرو، آشپزخانه مجهز و ماشین لباسشویی و خشک کن، یک دستگاه تردمیل نیز در نظر گرفته شده؛ به علاوه اینکه در بیرون و قسمت کناری Vantare یک فضا برای قرار گرفتن یک دستگاه خودرو نیز تعبیه شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این خانه لوکس ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار می باشد.

[:]

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]