اسکانو
دکوراسیون خانه

با چند دیوار پر رنگ دکوراسیون خانه خود را متحول کنید

دیوارهایی با رنگ تیره با آنکه بسیار زیبا هستند، اما مناسب برای خانه هایی با فضای کوچک نمی باشند، چراکه بیش از پیش به تاریک شدن فضا و کوچکی محیط منج می شوند. به همان اندازه که دیوارهایی تیره برای خانه های کوچک مناسب نیستند، برای فضاهای بزرگ و دکوراسیون خانه های بزرگ مناسب بوده و می توانند زیبایی زیادی را در محیط ایجاد کنند. از این رو اگر شما نیز فضای بزرگی در اختیار داشته و خواهان ایجاد تغییراتی بزرگ در دکوراسیون منزل خود هستید همراه ما باشید.

استفاده از دیوارهایی مشکی در سرویس های بهداشتی بزرگ

دیوارهای مشکی و مات برای سرویس های بهداشتی بسیار زیبا خواهند بود. به این منظور در کنار دیوارهای مشکی مات از وسایل سفید و طلایی بهره گرفته و جلوه ای بسیار لوکس و زیبا به محیط سرویس بهداشتی بدهید.

دیوارهایی ذغالی در اتاق خواب

دیوارهایی ذغالی و مات یک انتخاب بسیار مناسب برای اتاق خواب های بزرگ و نور گیر می باشد. همانطور که می دانید رنگ سفید و با تمامی رنگ های تیره جلوه ای بسیار زیبا خواهد داشت. از این رو با دیوارهای ذغالی خود مابقی وسایل را سفید در نظر بگیرید. از سقف گرفته تا فرش و ملحفه های روی تخت همگی باید به رنگ سفید انتخاب شوند تا تعادل رنگی بین وسایل ایحاد شود.

دیوارهای طوسی سیر در کنار انواع رنگ قهوه ای

اگر دیوارهای فضای ناهار خوری را تا نیمه به رنگ طوسی تیره در بیاورید و سپس نیمه دیگر آن را به رنگ سفید و یا انواع دیوار پوش های سفید چوبی، ترکیب بسیار زیبایی برای فضای خود ایجاد کرده اید. این ترکیب بسیار زیبا در کنار میز ناهار خوری و کف پوش های قهوه ای می تواند آرامش بسیار زیادی در هنگام صرف غذا به شما و خانواده تان بدهد.

دیوارهای سرمه ای تیره در کنار جزییات قهوه ای

دیوارهای سرمه ای تیره که مات باشند، زیبایی بسیار زیادی برای دکوراسیون منازل ایجاد خواهند کرد. اگر این دیوارهای سورمه ای تیره را در کنار وسایلی چوبی و یا کف پوش هایی به رنگ قهوه ای قرار دهید، آنگاه از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.

دیوارهایی به رنگ آبی تیره و جزییات کرم

اگر از طرفداران انواع تناژ از آبی هستید، دیوارهایی با رنگ آبی تیره ایجاد کرده و در کنار آن از جزییات کرم رنگ بهره بگیرید. این جزییات همان مبلمان، فرش و انواع پرده هایی می باشد که می توانند به خوبی در کنار یکدیگر قرار داده شده و زیبایی وصف ناپذیری به محیط شما بدهند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]