اسکانو

برج سیدنی، دومین برج مرتفع در نیمکره جنوبی

برج سیدنی ملقب به MAP برج سیدنی، یکی از بلندترین برج ها بوده و در استرلیا دومین برج مرتفع به شمار میرود. این برج به عنوان دومین برج مرتفع پس از برج آسمان واقع در نیوزلند، در نیمکره جنوبی به حساب می آید. به سادگی می توان گفت برج سیدنی در واقع یکی از اعضای فدراسیون برجهای جهانی می‌باشد. این برج مرتفع دارای ارتفاع ۳۰۹ متری بوده و از طریق مرکز خرید خیابان پیت می‌توان به ورودی آن دسترسی داشت. این برج اکنون یکی از پر بازدید ترین مکان های گردشگری در جهان به حساب می آید و بازدید از آن برای عموم آزاد است. جالب است بدانید ساخت برج سیدنی در استرالیا حدود ۳۶ میلیون دلار هزینه داشته است.

برای برج سیدنی سه قسمت مختلف در نظر گرفته شده که این سه قسمت برای عموم قابل استفاده می باشد. یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های این برج در ارتفاع ۲۵۰ متری از سطح زمین قرار گرفته، و دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه از سطح شهر می باشد. در ارتفاع ۲۶۸ متری از این برج می توان دسترسی به یک فضای باز داشت که از آن طریق پایین برج قابل مشاهده می باشد. لازم است بدانید بازدید از این طبقه با وقت قبلی انجام می شود. در بالای برج یک رستوران گردان همراه با یک بوفه قرار گرفته که ۲۲۰ نفر را در خود جای داده و سالانه میزبان حدود ۸۵ هزار مهمان و گردشگر می باشد، از این تعداد بازدید کننده ۵۰ هزار نفر مهمان بین‌المللی بویژه از کشورهای آسیایی می‌باشند. گنجایش این برج ۹۵۰ نفر است و حدود ۱۵۰۴ پله دارد. با این که این برج خیلی قطور به نظر نمی رسد، اما با ۵۶ کابل که هر کدام ۷ تن وزن دارند، ثابت شده است که در مقابل زلزله نیز مقاوم می باشد.

برج سیدنی

برای این برج سه آسانسور در نظر گرفته شده که افراد از این طریق می توانند در حدود ۴۰ ثانیه به بالای برج برسند. در برج سیدنی به صورت سالانه چندین مراسم آتش بازی رنگارنگ بویژه در جشنهای ملی و سال نو استرالیا انجام می شود. جالب است بدانید که در ایترالیا مراسمی ترتیب داده می شود که طی آن شرکت کنندگان باید از ۱۵۰۴ پله و در کوتاهترین زمان خود را به بالای این برج برسانند و در نهایت هزینه های جمع آوری شده به خیره و بیماران سرطانی اهدا می شود!

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]