اسکانو
فایل‌های مسکن زیر قیمت

بررسی فایل‌های سبز و قرمز در بازار این روزهای مسکن

بیشتر فایل‌های مسکن زیر قیمت بازار در آبان ماه متعلق به واحدهایی بیش از 10 سال ساخت سن بوده و عملاً این واحدها حتی از 15 سال نیز سن بیشتری داشته و آن دسته از واحدهایی هستند که اخذ تسهیلات صندوق یکم مسکن برای آن‌ها امکان‌پذیر نیست. دراین‌بین آپارتمان‌هایی که قیمت آن‌ها پایین‌تر از قیمت معاملات اخیر هر منطقه باشد و سن آن‌ها نیز زیر 10 سال باشد هیچ موردی نمی‌توان یافت!

بر اساس آنالیز قیمت آخرین معاملات مسکن در هر منطقه توسط یکی از موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی، میان‌گیری به‌دست‌آمده که توانسته یک دسته‌بندی کلی در سامانه مجازی بازاریابی ملک بر اساس قیمت‌های قطعی آپارتمان ایجاد کند. فایل‌هایی را که قیمت پیشنهادی آن‌ها پایین است را فایل‌های سبز نامیده‌اند و فایل‌های گران‌قیمت فایل‌های قرمز نامیده می‌شوند. پس از بررسی بیش از 180 هزار آپارتمان، فایل‌هایی که در حال حاضر وجود دارد و قیمت آن‌ها زیر قیمت بازار مسکن است بر اساس سن دسته‌بندی‌شده و عموماً بیشتر این املاک دارای سنی بالای ده سال هستند. بااین‌حال طبق روال سال‌های گذشته همواره انتظار می‌رفت واحدهایی زیر قیمت بازار در بخش نوسازها نیز قابل‌مشاهده باشد، اما در حال حاضر یافتن فایل‌هایی زیر قیمت آن‌هم باسنی زیر ده سال بسیار دشوار است.

در حال حاضر بیشتر مالکان و فروشنده‌های ملکی بر سر قیمت پیشنهادی خود سخت ایستاده‌اند و دلیلی برای کاهش قیمت نمی‌بینند! آن‌ها کسانی هستند که امیدوار به فروش ملک خود با سودی خوب هستند. دراین‌بین خریداران یا باید مدت‌ها به دنبال خانه موردنظر خود بگردند، یا باید واحدهایی به قیمت رسیده و باسن بنای بیشتری را برای خود انتخاب کنند. در این بازار پر همهمه این روزها در میان واحدهای نوساز نیز می‌توان کم‌وبیش و انگشت‌شمار واحدهای نوسازی را یافت که عملاً باقیمتی مناسب‌تر به فروش می‌رسند، این واحدها اغلب به دلیل این نیست که فروشنده از سود زیاد خود گذشته است! بلکه در نقشه، نوع سند و محله‌ای که قرار دارند با مشکلی مواجه هستند که باقیمتی کمتر به فروش می‌رسند!

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]