اسکانو
دکوراسیون اتاق عروس

بهترین ترکیبات رنگی برای دکوراسیون اتاق عروس

انواع ترکیبات نارنجی روشن برای اتاق‌خواب عروس

برای دکوراسیون اتاق عروس، یکی از ترکیبات رنگی نارنجی که بانام کاراملی شناخته می‌شود، ازنظر بسیاری از افراد مناسب نیست، اگر شما نیز در انتخاب رنگ کاراملی مردد هستید، می‌توانید نارنجی را جایگزینی برای آن کنید. ازنظر تعداد بالایی از افراد نارنجی دقیقه رنگی است که به ایجاد یک اتاق‌خواب عاشقانه کمک خواهد کرد. ازاین‌رو برای اتاق‌خواب عروس می‌توان از دو ترکیب رنگی زیر استفاده کرد و به نتیجه مطلوب رسید.

انواع ترکیبات بنفش برای اتاق‌خواب عروس

بنفش در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ‌های اغواگر به‌حساب می‌آید که به‌تنهایی می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا از محیط به تصویر بکشد. اگر از طیف‌های تیره این رنگ استفاده می‌کنید، لازم است در کنار آن‌ها از رنگ‌های ملایم و روشن و حتی خنثی نیز استفاده کنید تا فضای شما رو به تاریکی نرود.

انواع ترکیبات آبی تیره برای اتاق‌خواب عروس

باآنکه رنگ‌های گرم، حس گرما و صمیمیت زیادی به فضا می‌دهند، اما آبی از دسته رنگ‌های سردیست که به‌شدت ایجاد حس آرامش در افراد کرده و اگر از آبی با تناژ تیره‌تری استفاده کنید، درنهایت فضایی بسیار شیک و لوکس و آرامش‌بخش خواهید داشت. برای کسانیکه در آب‌وهوای سرد زندگی می‌کنند، شاید رنگ آبی کمی دلسردکننده باشد، اما اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب و هوایی گرم دارد، این رنگ را به‌شدت برای شما توصیه می‌کنیم.

انواع ترکیبات سبز آبی برای اتاق‌خواب عروس

سبز آبی از دورگه رنگ سبز و آبی در کنار یکدیگر به وجود آمده، ترکیب رنگی که گرمای فوق‌العاده‌ای همراه خود داشته و تمامی احساسات خوب هر دورنگ را به افراد منتقل خواهد کرد؛ اما این رنگ را بهتر است برای همه دیوارهای اتاق‌خواب استفاده نکنید، یک دیوار پشت تخت شاید انتخاب مناسبی برای آن باشد، یا استفاده از مبلمان اتاق‌خوابی به این رنگ ورگه‌هایی از رنگ در پرده و دیگر جزییات؛ درنهایت بهترین ترکیبات رنگی در کنار سبز آبی، ترکیبات خنثی بوده که به‌خوبی قادرند زیبایی و انرژی این رنگ را به تصویر بکشند.

انواع ترکیبات قهوه‌ای خاکی برای اتاق‌خواب عروس

قهوه‌ای یکرنگ گرم و پرانرژی است که اغلب به دلیل خنثی بودن و ست شدن راحت آن با دیگر رنگ‌ها به عنوانی رنگی پرطرفدار معرفی می‌شود؛ اما برای تعادل این رنگ در محیط و جلوگیری از حس سنگینی که دارد، بهتر از انواع رنگ‌های خنثی دیگر و یا رنگ‌هایی که در همین مقاله به آن‌ها اشاره کردیم استفاده کنید. همچنین استفاده از رنگ قهوه‌ای خاکی در کنار عناصر چوبی نیز می‌تواند آرامش و صمیمت بسیاری را به فضای شما بدهند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]