اسکانو
آویزان کردن لباس

بهترین روش برای آویزان کردن لباس در کمدهای کم جا

رایج‌ترین روش برای آویزان کردن لباس در کمد استفاده از چوب‌لباسی است، اما هرساله تعداد زیادی لباس جدید به لباس‌های قبلی اضافه می‌شوند؛ دل کندن از بسیاری دیگر لباس‌های قدیمی نیز کار سختی خواهد بود؛ اغلب لباس‌های زمستانی نیز که در داخل کاور های خود داخل کمد نگهداری می‌شوند؛ گاهی اوقات هم که کمد مختص به خود نداشته و از یک کمد دو یا سه نفر استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی استفاده بهینه از فضا یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند شمارا از فضای کم کمد راحت کند. اولین راهی که وجود دارد تهیه چوب‌لباسی‌های بخصوصی است که برای فضاهای کوچک طراحی‌شده‌اند؛ بدون دردسر می‌توانید یکی از این چوب‌لباسی‌ها را خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنید؛ اما اگر از دسته کسانی هستید که همیشه دوست دارید کارهای خلاقانه انجام دهید و به قولی نان بازوی خود را بخورید توصیه می‌کنیم تا انتهای آموزش امروز با ما باشید!

 یکی از روش‌های ساده‌ای که می‌توانید توسط آن از فضای کمد بهینه استفاده کنید این است که تکه‌ای زنجیر ضخیم تهیه کنید؛ به یک آویز فلزی لیوان و رنگ نیز نیاز خواهید داشت. زنجیر را رنگ‌آمیزی کنید که ظاهری زیباتر به خود بگیرید، یکسر از زنجیر را به قلاب لیوان متصل کرده و قلاب را از میله لباس آویزان کنید؛ دقت کنید که طول زنجیر آن‌قدری بلند نباشد که پس از آویزان کردن چوب‌لباسی‌ها، انتهای لباس بر روی زمین کشیده شود. حال می‌توانید چوب‌لباسی‌های خود را به هر روزنه از زنجیر آویزان کنید. به این شکل توانسته‌اید باکمی خلاقیت و هزینه‌ای بسیار اندک از فضای کمد خود به بهترین شیوه ممکن استفاده کنید.

یکی از روش‌های دیگری که توسط آن‌ها می‌توانید تعداد لباس بیشتری را بدون هزینه‌های اضافی در کمد خود جای دهید استفاده از درپوش فلزی نوشابه‌های قوطی است، قسمت فلزی که مختص به‌قرار دادن نی داخل نوشابه است را جدا کنید، یک‌طرف آن را داخل چوب‌لباسی اول قرار داده و طرف دیگر را برای آویزان کردن چوب‌لباسی دوم اختصاص دهید. با این شکل به‌سادگی توانسته‌اید هراندازه که می‌خواهید لباس داخل کمدتان آویزان کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]