اسکانو
نصب تابلو

بهترین فاصله در نصب تابلو بر روی دیوار در طراحی دکوراسیون داخلی

تابلوها عموماً یکی از مهم‌ترین عناصر دیواری در هر دکوراسیونی بشمار می‌روند، همین تابلوها هستند که می‌توانند به‌سادگی ظاهر یک دکوراسیون را دچار تغییر کنند و در پاره‌ای از موارد قادرند تا سبکی جدید در دکوراسیون شما ایجاد کنند. به همان اندازه که تابلوها در ایجاد چهره‌ای مناسب برای دکوراسیون تبحر دارند، اگر آن‌ها را در نقطه‌ای نامناسب و با رعایت نکردن نکاتی ازجمله اندازه آن‌ها، فاصله‌ای که با زمین و سقف دارند و … نصب کنید به‌سادگی می‌توانند ظاهر دکوراسیون شمارا دچار تغییراتی منفی کنند. قبل از آنکه تابلوی دیواری را تهیه کنید، دقت کنید که آیا سبک آن تابلو با دکوراسیون خانه شما هماهنگ است یا خیر؛ سپس اندازه دیواری که می‌خواهید تابلو را در آن نصب کنید را در نظر بگیرید؛ تابلوهای انتخابی نباید از اندازه دیوار شما بزرگ‌تر و نامتوازن انتخاب شوند؛ اما ارتفاع مناسب نصب تابلو چقدر است؟

 نصب تابلو

برای آنکه بدانید بهترین فاصله برای نصب تابلو چه اندازه ایست یادتان باشد به حالت کلی هر تابلو باید حدود ۱۵۲ الی ۱۵۶ سانتیمتر با سطح زمین فاصله داشته باشد؛ اگر سقف ساختمانی بلند باشد این میزان از ارتفاع را تا حدود ۱۶۵ سانتی در نظر خواهیم گرفت. یادتان باشد محل قرارگیری هر تابلو به‌شدت تحت تأثیر اشیای دیگری است که در اطرافش قرار دارند. اگر این روش برای شما سخت است، می‌توانید جایی که انتخاب کرده‌اید تا تابلو را نصب کنید، در نظر بگیرید که مبلمان زیر آن حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر تا انتهای تابلوی نصب‌شده فاصله داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که دقت کنید بدون در نظر گرفتن در و پنجره تابلو دقیقاً وسط مبلمان شما نصب شود.

ارتفاع مناسب نصب چند تابلو کوچک

 نصب تابلو

برای نصب کردن چندین تابلو کوچک در کنار یکدیگر باید ابتدا آن‌ها را به‌صورت یک مجموعه در نظر بگیرید، سپس به‌منظور یافتن ارتفاع مناسب نصب تابلو، تابلوی وسطی را انتخاب کرده و مرکز آن را مشخص کنید. پس‌ازاین کار توجه کنید که این مجموعه باید حدود ۱۵۲ سانتی‌متر تا زمین فاصله داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]