اسکانو
دکوری تلویزیون

بهترین لوازم دکوری برای چیدمانی ساده در کنار میز تلویزیون

لوازم دکوری عناصری ساده هستند که تأثیر بسزایی بر دکوراسیون داخلی دارند. این نوع از وسایل اکثراً جزییاتی ساده بوده که می‌توانند چهره‌ای بسیار متفاوت در فضای شما ایجاد کنند.

اما انتخاب صحیح وسایل دکوری متناسب با چیدمان و رنگ‌های موجود در خانه می‌تواند جلوه آن را بیشتر کرده و در نقطه مقابل و انتخاب نادرست آن‌ها می‌تواند منجر به شلوغی و درهم‌ریختگی دکوراسیون شود. اما یکی از سؤال‌های متداول در استفاده از لوازم دکوری مرتبط با میز تلویزیون بوده، که در مطلب امروز قصد داریم به شما بگوییم برای چیدمان صحیح و ساده یک میز تلویزیون از چه وسایلی می‌توان استفاده کرد.

یک نکته مهم برای تزیین میز تلویزیون آن است که این فضا را نباید شلوغ کنید. استفاده از چند وسیله دکوری کوچک و زیبا و متناسب با دکوراسیون منزل شما می‌تواند بسیار زیباتر از وسایلی بزرگ و پرحجم باشد که کل زیبایی میزتان را گرفته است. برای انتخاب وسایل تزیینی که می‌تواند کنار میز تلویزیون شما قرار بگیرید مهم است به سبک و ترکیب رنگی که در دکوراسیون خود بکار برده‌اید توجه کنید.

 اگر از دسته کسانی هستید که از رنگ‌های چوب سفید استفاده کرده‌اید، وسایل دکوری خود را از ترکیبات رنگی شادی انتخاب کنید که پررنگ‌تر از زمینه مبل‌هایتان هستند. اما در صورت کلی نباید دکوری‌هایی انتخاب کنید که با ترکیب رنگی دکوراسیونتان تفاوت دارند. برای این منظور می‌توانید از انواع قاب عکس، گلدان‌های دکوری و یا مجسمه‌های کوچک، شمع‌های کوچک زیبا و … استفاده کنید.

اگر تلویزیون بر روی دیوار نصب‌شده است می‌توانید از یک گلدان بلند به همراه گل و یا شاخه‌هایی که در خود دارد جذابیت زیادی به میز اضافه کنید. در کنار گلدان بلندتان اشیای تزیینی کوتاه می‌توانند منجر به برجسته‌تر شدن گلدان شما شوند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]