اسکانو

بهترین گلدان برای فضای دکوراسیون داخلی شما کدام است؟

گل ها و گیاهان طبیعی یک جز جدایی ناپذیر از دکوراسیون های داخلی هستند، برخی از افراد به دلیل شرایط نگهداری و نیازهای گیاهان طبیعی ترجیح می دهند که به جای آنها از گیاهان مصنوعی استفاده کنند، این نوع گل های مصنوعی اگر چه زیبا هستند و به مدت های طولانی به همان زیبایی باقی می مانند، اما روح زندگی و طراوتی که در گیاهان طبیعی وجود دارد را ندارند! از این رو اگر شما هم از آن دسته اشخاصی که هستید که تمایلی به نگهداری از گیاهان طبیعی ندارید توصیه می کنیم برای یکبار هم که شده امتحان کنید و از زیبایی و عطر خوش گل ها و گیاهان طبیعی سر مست شوید! رک بگوییم مابین در و دیوار این آپارتمان های تنگ و تاریک، به سادگی می توان زندگی را در برگ برگ گیاهان طبیعی یافت!

چه گلدانی مناسب برای فضای ورودی و راهرو است؟

ورودی ها و راهرو ها اولین نقاطی از یک خانه هستند که هر کسی برای ورود به فضای دلنشین خانه شما از آنجا عبور می کند، و دقیقا اولین فضایی هستند که همیشه به آنها بی توجهی می شود! گلدان هایی با گل های پر را بر روی جا کفشی و یا کنسول ورودی خود قرار دهید، این کار به شدت در زیبایی محیط شما اثر داشته و در واقع اعضای خانوده را و میهمانانتان را با گلدانی پر از گل خوش آمد گویی خواهید کرد.

چه گلدانی مناسب برای فضای نشیمن است؟

گلدان ها یکی از اجزای جدایی ناپذیر برای میز های جلو مبلی هستند؛ اگر برای میز های عسلی به دنبال گلدان هستید، گلدان های مینیاتوری و گل های ریز انتخاب مناسبی هستند. اما گلدان هایی که بر روی میز جلو مبلی قرار دارند باید دقیقا هماهنگ و متناسب با ابعاد میز انتخاب شوند. اگر میز جلو مبلی شما خیلی کوچک است برای آن گلدان تهیه نکنید؛ با توجه به ابعاد میز گل هایی بلند و کوتاه با سلیقه خود انتخاب کنید؛ اگرفضای نشیمن شما بزرگ است می توانید برای گوشه های خالی نشیمن از انواع گدان های بزرگ با گل هایی شاخه بلند استفاده کنید؛ گلدان های درختچه های تزیینی نیز برای این مقصود مناسب هستند.

چه گلدانی مناسب برای فضای آشپزخانه است؟

گلدان های داخل آشپزخانه را با سبک و سیاق محیطش تزیین کنید؛ یک گلدان شیشه ای بزرگ در نظر بگیرید و در گوشه ای دنج و یا بر روی میز ناهار خوری داخل آشپزخانه قرار دهید؛ این گلدان شیشه ای را از گل های رنگی پر کنید و داخل گلدان را توسط میوه هایی تزیینی پر کنید تا حال و هوای آشپزخانه تان را دگرگون کند.

چه گلدانی مناسب برای فضای غذاخوری است؟

گلدان‌های انتخابی برای فضای غذا خوری شما باید کوتاه با گل هایی شاخه کوتاه و پر باشد؛ این گل ها را هم رنگ با تم وسایل غذا خوری خود انتخاب کنید. گلدان های بزرگ به دلیل شلوغی سفره توصیه نمی شود، برای این منظور حتی می توانید از شاخه های تکی گل استفاده کنید. توجه داشته باشید بسیاری از صحبت ها بر طبق عادات ایرانی بر سر سفره زده می شود بنابراین برای اینکه صحبتی ملایم با ارتباط دیداری مناسبی داشته باشید از گلدان های گل بر سر میز غذاخوری خود استفاده کنید.

چه گلدانی مناسب برای فضای اتاق خواب است؟

گلدان‌ها در اتاق خواب باید در مقابل چشمانتان قرار بگیرند. اگر فضای بزرگی دارید از گلدان های بزرگ و گل های شاخه بلند پر استفاده کنید؛ اگر فضایی کوچک دارید استفاده از گلدان های کوچک با گل هایی شاخه کوتاه و تکی توصیه می شود. برای آن دسته از اشخاصی که به عطر گل ها حساسیت ندارند توصیه می شود از گل های عطری استفاده کنند و فضای آرامش بخش بیشتری را تجربه کنند.

چه گلدانی مناسب برای سرویس بهداشتی است؟

سرویس بهداشتی دومین مکانی است که در یک دکوراسیون داخلی توجهی به قرار دادن گلدان در آن نداریم، با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی خود می توانید از انواع گلدان های تزیینی استفاده کنید و فضای زیباتری خلق کنید. یادتان باشد برای استفاده از عناصر تزیینی در فضاهای خاص هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]