اسکانو
بیمارستان جیکوب

بیمارستان جیکوب و طراحی بی‌نظیر آن در آمریکا

بیمارستان جیکوب یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌ها برای بیماران سرطانی در آمریکا خواهد بود. کار طراحی این بیمارستان بر عهده گروه طراحی مهرداد یزدانی است و هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدماتی مناسب برای بیماران سرطانی در همه زمینه‌ها و مطالعات پزشکی دانشمندان است.

 این مرکز درمانی دارای 509 متر زیربنا است و طراحی آن به‌گونه‌ای انجام‌شده که علاوه بر یک مرکز درمانی، آموزشی، فضاهای گسترده‌ای لوکس نیز به‌منظور هتل اقامتی و فضای اجتماعی برای کارکنان نیز ایجاد شود.

 برای این مرکز درمانی فضاهای گسترده‌ای به‌منظور کاربری‌های تحقیقاتی در نظر گرفته‌شده است، اما در کنار این در دل این ساختمان 10 طبقه سه مرکز تخصصی پزشکی، بخش‌های عمومی برای بستری بیماران، بخش مراقبت از نوزادان، مراقبت از بیماران سرطانی و اتاق‌های جراحی پیشرفته نیز در نظر گرفته‌شده است.

سیرکولاسیون به‌طور کامل در این ساختمان در نظر گرفته‌شده است و برای نرم‌تر شدن فضاهای طراحی‌شده از خطوط منحنی بهره برده شده است. برای این ساختمان یک مدل پیشرفته‌ای در نظر گرفته‌شده که از طریق آن بتوان از نور طبیعی بیشترین بهره را برد و در کنار آن دیدی مناسب از داخل ساختمان به مناظر اطراف داشت.

 شکل کلی ساختمان هندسه‌ای است و در آن بهارخواب‌هایی بزرگ و فضاهای سبز بی‌نظیری در نظر گرفته‌شده است. این بهارخواب‌های سبز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساختمان است که می‌تواند ازلحاظ روحی در بیماران نقش بسزایی را ایفا کند.

ظاهر هندسه‌ای و فرم جالب این مرکز درمانی را می‌توان در همه قسمت‌های آن مشاهده کرد، از فرم کلی ساختمان گرفته تا طراحی داخلی فضاها همگی دارای هماهنگی بسیاری بوده و در کنار امکاناتی فوق پیشرفته می‌تواند مکانی برای کاربری‌های مختلف باشد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]