اسکانو
چیدمان منزل عروس

ترفند های ساده در چیدمان منزل عروس

در گذشته هر فرزندی پس از ازدواج با همسر خود به خانه پدری رفته و همه در کنار هم زندگی می کردند؛ آن روزها خبری از چشم و هم چشمی های امروزی و هزینه های بالا نبود، افراد در کنار هم با وسایلی جزیی زندگی را آغاز کرده و خوشبخت بودند. امروزه هزینه های زندگی و خواسته های افراد بالا رفته از این رو دیگر زوجی را نمی بینید که تمایل به زندگی در خانه های پدری را داشته باشند، در نتیجه کار خانه های آپارتمانی کوچک پدید آمده و نامتناسب بودن حجم وسایل عروس های جوان با توجه به مقیاس آپارتمان های موجود، دغدغه های بسیاری برای چیدمان خانه آنها ایجاد کرده است. در مطلب امروز قصد به معرفی چند نکته ساده در چیدمان خانه عروس را داریم همراه ما باشید.

  • اگر نشیمنی کوچک دارید و در عین حال وسایل زیاد خریده اید، سعی کنید از مبلمان کوچک استفاده کرده و از آنها برای تفکیک بهتر فضا بهره بگیرید، این کار به بزرگتر جلوه دادن و سر و سامان بخشیدن به فضای شما کمک خواهد کرد.
  • اگر وسط خانه شما ستونی قرار گرفته که نمی دانید با آن چه کنید، می توانید از آنجا نهایت استفاده را کرده و مثلا ستون را به یک کتابخانه گرد تبدیل کنید.
  • راهرو های منازل شما می توانند جایگاههای مناسبی برای قرارگیری شلف های مختلف باشند. این شلف ها می توانند مکان مناسبی برای قرارگیری کتابهای شما بوده و تبدیل به کتابخانه ای زیبا شوند. اگر این راهرو ها در نزدیکی فضای آشپزخانه قرار دارند می توانید از آنها به عنوان قفسه های ویترینی در قراردادن ظروف تزیینی استفاده کنید.
  • تحت هر شرایطی، رنگ مبلمان، پرده و دیوارها را با یکدیگر متناسب انتخاب کنید. این کار در زیباتر جلوه دادن جهزیه شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  • نیازی ندارد تمام وسایل خود را در بالای کابینت ها و برای دید بیشتر قرار دهید! تمامی وسایل برقی باید در داخل کمدها و کابینت های آشپزخانه قرار بگیرند. جای دادن این نوع از وسایل در بالای کابینت ها منجر به شلوغی فضا و کوچکتر نشان دادن فضایتان خواهد شد.
  • تلویزیون را در نقطه ای قرار دهید که دیوار پشتی آن خالی باشد، قرار دادن تلویزیون در روبروی پنجره ها یا در کنار آنها کاری اشتباه بوده، و علاوه بر اینکه زیبایی خانه شما را کاهش می دهد، دید را به نمایشگر تلویزیون نیز کم می کند.
  • حتی اگر فضایتان کوچک است، مبلمان را به دیوار نچسبانید، کمی فاصله از دیوار به بزرگتر جلوه دادن فضای شما کمک می کند.
  • فرش منزل خود را به گونه ای انتخاب کنید که نه بیش از حد کوچک باشد و نه بیش از حد بزرگ، این فرش باید از کناره های دیوار فاصله داشته باشد و دو پایه عقبی مبلمان شما بر روی فرش قرار نگیرد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]