اسکانو
دکور آشپزخانه

تزئین و طراحی دکور آشپزخانه‌ای مملو از رنگ های تابستانی

آشپزخانه همواره جزیی جدا نشدنی از تمامی خانه هاست، برای خانه ای که آشپزخانه رو به نشیمن دید دارد دکور آشپزخانه‌ آن نیز دارای اهمیت بالایی می باشد. این مسئله برای دکور آشپزخانه های تماما پوشیده که دیدی به آنها نیست کمی کم رنگ تر می باشد. اگر شما نیز به دنبال راهی برای تغییر دکوراسیون در آشپزخانه خود هستید، از ترکیبات زیبای تابستانی در آنها استفاده کرده و زیبایی و آرامش زیادی را به فضای خود هدیه کنید.

ترکیب رنگی قهوه ای تیره به همراه قرمز و سفید

اگر کابینت های منزل شما به رنگ قهوه ای تیره است، پس می توانید با ترکیب رنگی قرمز و سفید زیبایی زیادی را به آنها ببخشید. برای این منظور می توانید از صندلی هایی سفید به همراه تشک های قرمز رنگ در کنار دیوارهایی سفید و لامپ های قرمز رنگ بهره بگیرید. یک پیشنهاد دیگر آن است که اوپن آشپزخانه خود را به سفید تغییر رنگ دهید و در کنار آن از اجزایی با رنگ قرمز استفاده کرده و انرژی زیادی را به فضای خود ببخشید. یا می توانید همانند تصویر بالا اقدام به ایجاد تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه کنید.

ترکیب رنگ قهوه ای و سبز صدری روشن

عموما در اکثر منازل کابینت ها به رنگ قهوه ای هستند. به همین منظور کار شما کمی راحت است، اگر از کابینت های قهوه ای در آشپزخانه استفاده می کنید، می توانید از جزییاتی به رنگ صدری نیز بهره ببرید. به این منظور می توانید از میز ناهار خوری با شیشه ای صدری و یا صندلی های چوبی با روکش های صدری بهره بگیرید. اگر هم بودجه ای برای آشپزخانه در نظر گرفته اید، می توانید قسمت بالایی کابینت ها را به رنگ چوب قهوه ای روشن در آورده و کابینت های پایینی را به رنگ صدری در بیاورید. به این منظور کف پوش ها را نیز به رنگ کابینتهای قهوه ای روشنتان انتخاب کنید. ایده ای دیگر مانند تصویر بوده و تنها می توانید دیوارهای مابین اجزا را به رنگ صدری رنگ آمیزی کنید.

ترکیب رنگ آبی و سفید و یا سفید با فسفری و یا نارنجی

همانطور که می دانید، سفید با هر رنگی قابلیت ترکیب را داشته و عموما رنگی خنثی بوده که به جلوه بیشتر رنگ های دیگر کمک می کند. در عین حال استفاده از سفید در دکوراسیون آشپزخانه در به تعادل رسیدن رنگ ها و ایجاد حس آرامش در فضایتان کمک شایانی خواهد کرد. برای آشپزخانه می توانید از سفید در کنار آبی روشن و یا سبز فسفری و یا نارنجی استفاده کرده و مطمئن باشید که این ترکیبات رنگی شما را هیجان زده خواهند کرد.

ترکیب رنگی آبی با سفید و طوسی

اگر تمایل به داشتن کابینت هایی با رنگ آبی دارید، پیشنهاد می کنیم از رنگ های سفید و طوسی در کنار آن بهره گرفته و به زیبایی فضای خود کمک کنید. از این رو می توانید دیوار ها و کانتر آشپزخانه را به رنگ سفید تبدیل کرده و از جزییات طوسی رنگ در کنار سفید و آبی بهره بگیرید. این جزییات می توانند از یک گلدان گرفته تا صندلی های آشپزخانه شما باشند. و یا می توانید مانند تصاویر کابینت های سفید را در کنار جزییات آبی و طوسی بیش از پیش جلوه دهید.

ترکیب های رنگی شاد

استفاده از سبز، آبی و زرد و قرمز در کنار سفید برای فضاهای بزرگ بسیار هیجان انگیز خواهد بود. به این منظور لازم نیست که تمام وسایلتان را رنگی رنگی انتخاب کنید. دیوارهایی سفید در کنار کابینت های سفید رنگ می توانند در کنار جزییاتی با رنگ های مختلف زیبایی و درخشش خاصی به فضای شما بدهند. این گونه از ترکیبات رنگی در هیجان و ایجاد حس شادی در افراد تاثیر بسزایی دارد.

ترکیب رنگی سفید و صورتی

سفید و صورتی از دسته رنگ های بسیار آرامش بخشی بوده که به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و نتیجه ای بسیار ملایم و آرام برای شما ایجاد خواهند کرد. اگر آشپزخانه ای به رنگ سفید دارید می توانید به سادگی از ترکیبات دوست داشتنی صورتی ملایم در آن استفاده کرده و آرامش را به محیط خود هدیه کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]