اسکانو

جاهای دیدنی ایران در زمستان در غرب و شمال غرب کشور

آذربایجان، کردستان، کرمانشاه دارای کوهپایه ها و ارتفاعات سردسیری هستند که میتواند مقصدی برای اسکی بازان و طبیعت نوردان باشد. اگر شما هم هوس یک برف بازی جانانه در سر دارید توصیه می کنیم به این نواحی و جاهای دیدنی ایران در زمستان رفته و از طبیعت یخ زده لذت ببرید. قبل از سفر به این مناطق تمامی تجهیزات و امکانات لازم برای یک سفر یخ بسته را آماده کنید!

پیست اسکی پیام در آذربایجان شرقی

برای رسیدن به این پیست اسکی لازم است تا از تبریز به سمت مرند راهی سفر شوید، پس از آنکه حدود بیست کیلومتر طی کردید به روستای زیبا و پلکانی “یام” می رسید که در دامنه کوه “می شو” قرار دارد. پیست اسکی پیام دقیقا روبروی روستای نامبرده قرار داشته و جالب است بدانید که از قدیمی ترین پیست های اسکی در ایران بوده و تنها در ۳ روز آخر هفته میزبانی برای شما خواهد بود! این مجموعه دارای یک پیست اسکی حرفه ای نیز بوده که اگر به صورت حرفه ای مشغول اسکی بازی هستید می توانید وارد این پیست شوید. در این مجموعه کرایه وسایل اسکی همراه با بوفه و پارکینگ و سرویس بهداشتی نیز برای شما مهیا خواهد بود.

قره کلیسا (کلیسای طاطاوس) در آذربایجان غربی

یکی از قدیمی ترین کلیساهایی که در جهان وجود دارد دقیقا در کشور ما واقع شده است. این کلیسا در ۴۰ کیلومتری شهر ماکو بوده و بر طبق داستان هایی که به گوش می رسد این کلیسا توسط حواریون حضرت عیسی ساخته شده و بعد از صد ها سال هنوز هم به همان قدرت گذشته پا بر جای مانده است. توصیه می کنیم دیدن از این کلیسای تاریخی و بسیار زیبا را از دست ندهید، و برای رسیدن به آن از راه تبریز به سمت مرند راهی جاده شده و پس از گذر ۷۰ کیلومتر به شوط برسید؛ زمان رسیدن به شوط باید وارد سمت چپ جاده شوید و پس از آنکه ۴۰ کیلومتر دیگر رفتید می توانید قره کلیسا را با چشم ببینید.

آبگرم معدنی در اردبیل

محال است مسیرتان به اردبیل بیافتد و سری به آبگرم آن نزنید! با آنکه بسیاری از مردم فصول گرم را برای استفاده از چشمه های آب گرم انتخاب می کنند، اما غیر قابل انکار است زیبایی طبیعت سرد منطقه و بارش برف و استفاده از چشم های آب گرمی که تا گردن در آن فرو رفته اید! اگر تمایل به استفاده از چشمه های رو باز دارید می توانید به استخر گاومیش گلی در مرکز سرعین مراجعه کرده و لذتی وصف ناپذیر را تجربه کنید.

دریاچه زریوار در کردستان

دریاچه زریوار یکی از شناخته شده ترین های کردستان است که سالیان سال است گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. این دریاچه به شهر مریوان چسبیده و در زمستان کاملا یخ می زند که زیبایی وصف ناپذیری را برای منطقه ایجاد می کند. توصیه می کنیم خیلی به یخ های روی دریاچه اعتماد نکنید و در فاصله های طولانی بر روی یخ راه نروید؛ زیبایی این منطقه در زمستان تنها به دیدن آن است و بس!

آبشار پریشان در کرمانشاه

آبشار پریشان در یک منطقه کاملا سردسیری قرار گرفته و برای رسیدن به آن باید تمام تجهیزات لازم را همراه داشته باشید. برای آنکه بتوانید این آبشار یخ زده را ببینید باید به روستای چرمه علیا سفر کنید، این روستا در ۲۳ کیلومتری شمال شرق سنقر در جاده سنقر به قروه قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]