اسکانو
بهداشت حمام

حفظ بهداشت حمام و سرویس بهداشتی با 6 قدم ساده

داشتن یک‌خانه تمیز و بدون ریخت‌وپاش کار واقعاً ساده ایست، تنها کافی است هر چیزی را که برمی‌دارید بر سر جای خود قرار دهید؛ این ساده‌ترین راه داشتن یک فضای مرتب است؛ اما حفظ پاکیزگی فضاهای متفاوت در خانه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است؛ این کار در سلامت روح و روان شما نیز تأثیر بسزایی داشته و یک فضای پاکیزه و مرتب به شما کمک می‌کند تا سروقت کارهای خود را به اتمام برسانید، مثلاً در یک‌خانه‌ای تمیز و مرتب که هر چیزی بر سر جای خود قرار دارد هیچ‌گاه شما به دنبال وسایل خود نمی‌گردید، ازاین‌رو زمانی که برای رفتن به محل کار خود آماده می‌شوید بدون سردرگمی و از دست رفتن وقت به کارهای خودخواهید رسید؛ اما سرویس بهداشتی و حمام نیز یکی از فضاهای خانه هستند که حفظ نظافت و مرتبی آن‌ها یکی از امور ضروری در خانه‌داری به‌حساب خواهد آمد.

  1. لباس‌هایی که کثیف می‌کنید در گوشه‌ای از حمام رها نکنید، آن‌ها را پس از استفاده داخل مخزن ماشین لباسشویی انداخته و یا در گوشه برای آن‌ها سبدی در نظر بگیرید که در هنگام شستشو چیزی جا نمانده و ظاهر و بوی بد لباس‌های کثیف فضای شمارا بد و زشت نکند.
  2. درست است که حمام خانه شمارا کسی نمی‌بینید، اما دقت کنید که شما آرام‌ترین اوقات خود را در حمام و زیر دوش آب خواهید داشت؛ بنابراین نظافت و ترتیب وسایل داخل حمام می‌تواند بر آرامش روانی شما تأثیر زیادی داشته باشد. پس از اتمام کار خود هر چیزی را در جای معین خود قرار دهید و مطمئن باشید این مرتب بودن در زمان پاک‌سازی فضای حمام و یا سرویس بهداشتی نیز بکار شما خواهد آمد.
  3. یک سطل زباله داخل حمام قرار دهید و تمامی بطری‌های خالی و وسایلی که دیگر به کار شما نمی‌آیند داخل آن بی اندازید، این سطل زباله را حداقل دو هفته یک‌بار خالی کنید و مطمئن باشید که کمک بسیار زیادی به تمیزی و ترتیب داخل حمام خودکرده‌اید.
  4. اگر مسواک و خمیردندان شما در سرویس بهداشتی و یا حمام قرار دارد، پس از استفاده درب خمیردندان را بسته و آن سر جای خود بگذارید، این کار کمک می‌کند تا خمیردندان شما میکروب‌های داخل فضا را به خود جذب نکند.
  5. اسپری‌های مو، مواد شستشو صورت، خمیردندان و … همگی موادی هستند که پس از استفاده اثرات خود را بر روی روشویی و شیرآلات می‌گذارند، پس از استفاده از این مواد سطوح مذکور را توسط یک اسکاچ مخصوص سرویس بهداشتی تمیز کنید.
  6. هفته‌ای یک‌بار تمامی آینه‌های موجود در سرویس بهداشتی و حمام را با یک شیشه شوی مناسب پاک‌کنید و از برق زدن آن لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]