اسکانو

حواستان باشد! پول لازم های تقلبی در بازار این روزهای مسکن!

واژه پول لازم را همگی می شناسیم، کسانی که به هر دلیلی ملک خود را پایینتر از قیمت سطح منطقه خود برای فروش می گذارند همان مالکان پول لازم شمرده می شوند. معمولا پول لازم ها در بازار مسکن به سه دسته تقسیم بندی می شوند، دسته اول سازندگانی هستند که برای ساخت پروژه های دیگر خود به صورت ناگهانی به پول نیاز دارند، دسته دوم به دلیل اتفاقات ناگهانی که برایشان می افتد نیازمند پول هستند و دیگری کسانی هستند که به دلیل مهاجرت های یک دفعه ای ناچار هستند تا ملک خود را با قیمتی پایین و سریع به فروش برسانند. اما این روزها در بازار مسکن شاهد مالکانی هستیم که به دلایلی غیر از پول لازم بودن ملک خود را بسیار پایین تر از سطح قیمت منطقه خود بفروش می رسانند.

این نوع از فروشندگان ملک های خود را به دلایل داشتن نقص و اشکالات اساسی می خواهند به قیمتی پایینتر و با استفاده از واژه پول لازم بفروشند و از این طریق نقص های ملک خود را بپوشانند! از زمره فایل های پول لازم تقلبی می توان به نمونه هایی اشاره کرد که اطراف ملک آنها ساختمان هایی مزاحم در حال ساخت هستند. به طور مثال در نزدیکی خانه مذکور مجتمع های تجاری چند طبقه، مراکز آموزشی و موسسات پر رفت و آمد در حال ساخت است که می تواند زندگی افراد را به مخاطره بیاندازد و مابین همسایگان مجاور ایجاد مشکلات بسیاری کند. از این و در زمانیکه قصد خرید ملک را دارید، یادتان باشد زمانیکه به ملک های پول لازم بر میخورید به خوبی بررسی های لازم را انجام دهید، نقشه دقیق منطقه و همجواری آنها با پروژه های دیگر را به خوبی بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که خانه مذکور یک نمونه پول لازم است یا خیر.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]