اسکانو
خانه‌های لوکس

خانه‌های لوکس چهره جدید شهرهای ایران

  شهرهای ایران با ورود انواع سبک‌های معماری به ایران و خانه‌های لوکس که در سال‌های اخیر ساخته‌شده‌اند چهره جذاب و منحصربه‌فردی به خود گرفته است.

افرادی که در شهرهایی شمالی ویلا سازی می‌کنند سعی دارند تا بهترین استفاده را از آب‌وهوای خوب و فضای سرسبز آن ببرند. در میان تعداد بشمار ویلا سازی در شمال، ویلاهایی لوکس با طراحی خاص وجود دارند که در نوع خود بی‌نظیرند.

یکی از شهرهایی که در مدت‌زمان کوتاهی توانست جایگاه ویلاهای بسیار لوکس شود بابلسر است. در میان این ویلاها ویلایی ۵۰۰ متری وجود دارد که در زمینی ۶۷۰ متری قرارگرفته است. طراحی مدرن این ویلا یکی از ویژگی‌های این ویلای زیبا است. از نمای آن از ترکیب اشکال هندسی به وجود آمده است گرفته تا طراحی داخلی مدرن خانه در این ویلا که در تمام جزئیات ویلا از اتاق‌خواب‌ها گرفته تا سرویس‌های بهداشتی به چشم می‌خورد این ویلا را منحصربه‌فرد کرده است.

 این ویلای دوبلکس زیبا در فاصله بسیار کمی از دریا قرارگرفته است و شما می‌توانید با ۵ دقیقه پیاده‌روی به سواحل دریای خزر برسید. این ویلای ۴ خوابه دارای تمام امکانات رفاهی و تفریحی است. اگر علاقه‌مند به خرید این ویلا هستید و یا کنجکاو شده‌اید در مورد آن بیشتر بدانید کلیک کنید.

شهرهای استان البرز نیز در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه ساکنین شهر تهران قرارگرفته‌اند و به منطقه ییلاقی پایتخت‌نشینان تبدیل‌شده‌اند. برخی از ویلاهایی که در این شهرها ساخته‌شده‌اند به‌قدری لوکس هستند که تصور اینکه در شهری کوچک ساخته‌شده‌اند دور از ذهن است.

نمونه‌ای از این ویلاهای لوکس در مشکین‌دشت قرار دارد. این ویلا که در زمینی ۲۰۰۰ متری ساخته‌شده به‌قدری لوکس و زیبا است که ممکن است گمان کنید در یک شهر اروپایی هستید.

خانه‌های لوکس

طراحی فضای سبز این ویلا به‌قدری زیباست که به‌تنهایی می‌تواند لذت سفر کردن به سرسبزترین شهرها را به شما بدهد. این ویلای دوبلکس ۵ خوابه دارای استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی است. این ویلای زیبا می‌تواند به‌تنهایی لذت‌بخش‌ترین سفر را برای شما بسازد. اگر قصد خرید این ویلا رادارید برای مشاهده قیمت و جزئیات بیشتر کلیک کنید.

منطقه محمد‌شهر کرج از گذشته جزو مناطق اعیان‌نشین این شهر محسوب می‌شد و همواره در آن خانه‌های لوکس و بسیار زیبایی ساخته می‌شود؛ اما معماری مدرن این ویلا را از سایر ویلاهای این منطقه متمایز کرده است. این ویلا دوبلکس در زمینی ۲۰۰۰ متری ساخته‌شده است و دارای تمام امکانات رفاهی برای گذران تعطیلات است. برای مشاهده عکس‌های بیشتری از این ویلا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]