اسکانو
خانه ترامپ

خانه ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا کجا زندگی می‌کند؟

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که کنجکاو شده‌اید خانه رئیس‌جمهور جدید آمریکا را که یکی از ثروتمندان مردان دنیا است را ببینید. آقای ترامپ دارای خانه‌های بسیاری است. شناخته‌شده‌ترین آن‌ها در حال حاضر اقامتگاه ایشان و خانواده اول آمریکا است. این پنت هوسی بانام ترامپ در نیویورک در یکی از برجهای آقای ترامپ قرار دارد.

پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری آقای ترامپ 15 درصد از زمان خود را در  املاکی که به نام ایشان هستند گذرانده‌اند . باوجود امکان زندگی در کاخ سفید و استفاده از امکانات مجلل آن به نظر می‌رسد آقای ترامپ ترجیح می‌دهند بیشتر وقتشان را در خانه‌ای خودشان بگذرانند. در این مطلب لیستی از معروف‌ترین املاک آقای ترامپ را به شما معرفی می‌کنیم .

پنت هوس ترامپ در شهر نیویورک

خانه ترامپ

این پنت هوس سه‌طبقه در طبقه 58 ام برج ترامپ قرار دارد . جالب است بدانید یک طبقه از این پنت هوس مجلل در اختیار پسر 10 ساله آقای ترامپ است. با توجه به دکوراسیون این پنت هوس که از کاخ ورسای فرانسه الهام گرفته است دکوراسیون کاخ سفید، کمی برای رئیس‌جمهور ساده باشد. این پنت هوس به قیمت 100 میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است.

خانه ترامپ

عمارت مارالاگو در سواحل پالم

این عمارت 128 اتاق خوابه بزرگ‌ترین عمارت سواحل پالم است و به گفته خود آقای ترامپ کاخ سفید زمستانی ایشان محسوب می‌شود با این تفاوت که جزو املاک دولت نیست.

عمارت هفت بهار در بدفورد، نیویورک

یکی از عمارت‌های کمتر شناخته‌شده آقای ترامپ عمارت 60 اتاق هفت بهار است. این عمارت دارای 15 اتاق‌خواب، یک سالن بولینگ و سه استخر است. رئیس‌جمهور ترامپ این خانه را به قیمت 7.5 میلیون دلار در سال 1996 خرید تا این خانه را به یک زمین گلف تبدیل کند.

قلعه‌ای در سنت مارتین

خانه ترامپ

رئیس‌جمهور به‌تازگی ترامپ این قلعه را که در سواحل کارائیب قرار دارد به مبلغ 28 میلیون دلار به فروش گذاشته است. آقای ترامپ این قلعه را در سال 2013 خریداری کرد. این قلعه شامل 2 ویلا و یک استخر روباز در میانه قلعه است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]