اسکانو
دیدنی‌های مسکو

خیابان آربات، از معروف‌ترین دیدنی‌های مسکو

در تمامی کشورها خیابان‌هایی وجود دارند که درواقع قلب آن کشور به‌حساب آمده و هرکدام از عناصر قرارگرفته در آن‌ها حرفی برای گفتن دارند. در مسکو پایتخت روسیه نیز خیابانی بانام آربات قرارگرفته که یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین خیابان‌های این کشور به‌حساب آمده و امروزه اهمیتی برابر با میدان سرخ و تئاتر بولشوی و حتی کلیسای سنت باسیل پیداکرده و همچون آهنربایی گردشگران را به‌سوی خود جذب می‌کند.

در این خیابان شاهد بناهای تاریخی بسیاری نخواهید بود، اما ویژگی‌های بسیاری وجود دارد که برای گردشگران جذاب بوده و هرساله مسافرانی که به این کشور سفر می‌کنند را به‌سوی این خیابان جذب می‌کند. این محدوده دارای فضایی بسیار سرزنده و متغیر است؛ که از سال ۱۹۸۶ این خیابان فقط مختص عابران پیاده شد و از آن زمان به بعد محلی برای تجمع نقاشان زیادی شد. خیابان آربات محلی است که در آن شاهد کارهای هنری زیبا و وسایلی دست‌ساز خواهید بود که در آن به نمایش گذاشته می‌شود و درواقع مکانی است که می‌توانید مردم روشن‌فکر و صمیمی واقعی موسکو را ببینید.

اگر به مسکو سفر کنید و قصد خرید سوغاتی داشته باشید، بی‌شک خیابان آربات منطقه‌ای معروف برای خرید سوغاتی به شمار می‌رود و درواقع یکی از دلایل مهمی که گردشگران به این خیابان جذب می‌شوند همین خرید سوغاتی است. کاخ کرملین تا این خیابان حدود ۱۰ دقیقه فاصله داشته و می‌توانید پس از خرید سوغاتی به این کاخ نیز رفته و از آن دیدن کنید.

اگر اهل شکم و خوردوخوراک باشید، باید بدانید که در این خیابان هر رستورانی که تصور کنید یافت می‌شود؛ محال است به این خیابان رفته و با شکم خالی به هتل بازگردید! از رستوران‌های روسی گرفته تا رستوران‌های قفقازی، ایتالیایی، ژاپنی و… همگی در سرتاسر این خیابان یافت می‌شوند. لازم است بدانید از اواخر بهار تا اوایل پاییز این خیابان واقعاً دیدنی می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]