اسکانو
مازیچال کلاردشت

دهکده مازیچال کلاردشت بهشتی دیدنی در بهار

مازیچال کلاردشت یکی از دهکده‌های نزدیک کلاردشت بوده که در تمامی فصل‌ها و خصوصاً در بهار از زیبایی چشمگیری بهره می‌برد. در این دهکده زیبا و ارتفاعات بکر موجود در آن، گونه‌های گیاهی متعددی یافت می‌شود که یکی از مهم‌ترین‌های آن‌یک نوع بلوط خاص است که تنها در این جنگل‌ها قابل رشد است. درواقع داستان نامی که برای این دهکده در نظر گرفته‌اند به همین بلوط‌ها برگشته و درواقع مازیچال به معنای گودالی پر از درختان بلوط است.

 درواقع زیبایی‌های مازیچال به درختان بلوطش منتهی نشده و شرایط آب و هوایی خاصی که در آنجا حکم فرماست نیز بر روی زیبایی‌های بی‌نظیر این دهکده و ارتفاعات آن تأثیر داشته که در هر فصلی می‌توانید چهره‌ای زیبا و دل‌فریب از آن را مشاهده کنید.

زیبایی این منطقه در فصل بهار به دلیل وجود گل‌های فصلی و مناظری پر از برف در ارتفاعات بیش‌ازپیش بوده و پیشنهاد می‌کنیم در حال حاضر که در فصل بهار هستیم، در سفر به کلاردشت حتماً برای یک‌بار هم که شده به این دهکده زیبا سفر کنید.

جالب است بدانید در مازیچال امکاناتی برای اقامت شما وجود ندارد و مکانی که بتوانید برای اقامت آن را اجاره کنید شاید به‌ندرت پیدا شود. در این روستا هیچ اثری از مغازه و یا فروشگاه نبوده و برای سفر به آن باید مایحتاج خود را از کلاردشت تهیه کنید تا به مشکلی برنخورید؛ و در آخر لازم است بدانید که مازیچال دارای برق نیست و برای روشنایی در شب باید از فانوس استفاده کنید! پس یاید برای گشت و کذار در این منطقه در شهر کلاردشت و یا شهرهای اطراف اقامت کنید. اسکانو نیز میتواند برای شما اقامت‌گاه مناسبی پیدا کند. برایمشاهده فایل‌های اقامت کوتاه مدت در کلاردشت کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]