اسکانو
تمیز کردن صندلی اتومبیل

راهکارهای ساده برای تمیز کردن صندلی اتومبیل

صندلی‌های خودرو بیش از وسایل دیگر به‌سرعت آلودگی‌ها را به خود جذب می‌کنند، چراکه این صندلی‌ها دقیقاً از اجزایی هستند که بیش از هر چیزی روزگار خود را در ترافیک و دود و کثیفی این شهر می‌گذرانند. برای آن دسته از خودروهایی که صندلی آن‌ها چرمی است، راهکاری ساده به‌منظور پاک‌سازی از آلودگی‌ها برایتان داریم، اگر صندلی خودرو شما نیز دچار آلودگی‌های فراوانی شده و نمی‌دانید با چه روشی آن‌ها را پاک‌کنید که چرم پوسته‌پوسته نشود همراه با ما باشید.

برای این منظور باید مواد اولیه همچون مایع تمیزکننده سطوح چرمی، روغن مخصوص چرم، حوله نخی، برس چرم و جاروبرقی آماده کنید. در قدم اول کل صندلی را توسط جاروبرقی غبارروبی کنید. سپس مقداری از روغن چرم را توسط برس یا دست به‌کل صندلی بزنید. سعی کنید روغن به تمام درزها و دوخت‌ها نفوذ کند و کل روکش صندلی شمارا در بربگیرد. پس‌ازآن اجازه دهید این روغن در زیر نور آفتاب قرار بگیرد، برای این منظور شیشه‌ها را نیز بالا دهید تا فضایی گرم حاصل شود. اگر در زمستان و هوای سرد تصمیم گرفتید این کار را انجام دهید پس‌ازآنکه روغن‌مالی صندلی به اتمام رسید روی آن را تماماً کیسه‌ای بکشید و برای چند ساعت بخاری اتومبیل را روشن کنید تا هوای داخلی گرم شود.

اسپری تمیزکننده سطوح چرمی که تهیه‌کرده‌اید، بر روی صندلی بپاشید و سپس توسط برس چرم به‌خوبی بر روی صندلی بکشید تا جدا شدن آلودگی‌ها را به چشم ببینید. اگر برس مخصوص چرم ندارید می‌توانید از حوله‌ای که در آب گرم فر برده و خیس شده استفاده کنید؛ آب اضافی حوله را بگیرید و سپس آن را بر روی صندلی بکشید تا به‌خوبی آلودگی‌های آن از بین بروند. سپس صندلی را با استفاده از حوله خشک دیگری به‌خوبی خشک‌کنید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]