اسکانو
شستن قابلمه سوخته

راهکارهای ساده در شستن قابلمه سوخته

ممکن است برای همه پیش بیاید که یادشان برود باید زیر قابلمه را خاموش کنند! نتیجه این کار سوختن غذا و چسبیدن آن به کف ظرف است که حتی با کشیدن قاشق و سیم ظرف‌شویی نیز به‌راحتی پاک نخواهند شد. ازاین‌رو در مطلب امروز می‌خواهیم راهکارهای ساده خانگی را برای شما آموزش دهیم که به‌سادگی و بدون فشار بر روی ظروف و دستان خود آن‌ها را به شکل روز اول پاک‌کنید؛ پس همراه ما تا انتهای مطلب کاربردی امروز باشید.

در قدم اول یادتان باشد که مهم نیست جنس ظرف شما چیست، تنها چیزی که مهم است با قاشق به جان ظروف خود نیافتید! این کار به‌وسیله شما آسیب‌زده و مهم‌تر از همه خود شمارا خسته می‌کند و نتیجه نهایی موردپسند شما نخواهد بود. در قدم اول مقدار زیادی جوش‌شیرین بر روی قسمت‌های سوخته بریزید تا سطح آن کاملاً گرفته شود، سپس در حدی که جوش‌شیرین خیس بخورد بر روی آن بریزید و ظرف را در کناری به مدت چند ساعت قرار دهید تا جوش‌شیرین کار خود را بکند و ظرفی تمیز در اختیار داشته باشید.

شستن قابلمه سوخته

راه دوم برای تمیز کردن قابلمه چدن سوخته آن است که مقداری آب بر روی مواد سوخته داخل قابلمه بریزید، سپس چند قطره مایع ظرف‌شویی داخل آن ریخته و یک‌تکه دستمال روغن گیر آشپزخانه بر روی مواد سوخته داخل آشپزخانه قرار دهید؛ اجازه دهید این قابلمه سوخته برای مدت یک ساعت در گوشه‌ای استراحت کند؛ پس از طی زمان مذکور خواهید دید که سوختگی‌ها به‌سادگی پاک‌شده‌اند.

راه سوم برای رفع سوختگی قابلمه تفلون است، که می‌توانید مقداری آبجوش و سرکه داخل ظرف ریخته و اجازه دهید تا ۲ ساعت داخل ظرف بمانند، پس‌ازآن قابلمه را شسته و خشک‌کنید. برای پاک‌سازی قابلمه و ظروف از جنس روی نیز که پس از مدت‌زمانی کوتاه سیاه می‌شوند، می‌توانید مقداری آب، نمک و آب‌لیمو را برای ۱۵ دقیقه درون قابلمه ریخته و بجوشانید، سپس آن را با مایع ظرف‌شویی بشویید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]