اسکانو

[:en]راه‌های جلوگیری سرقت از خانه در زمان مسافرت، بدون نیاز به دزدگیر[:de]

راه‌های جلوگیری سرقت از خانه در زمان مسافرت، بدون نیاز به دزدگیر

[:]

سرقت از خانه تاثیرات منفی بسیاری بر روی خانواده و احساس امنیت در خانه دارد. به همین خاطر بسیاری از افراد مایل هستند تا به هر قیمتی امنیت محل سکونت خود را بالا ببرند. برای این امر بهترین راه نصب دزدگیر اماکن و سیستم اعلام سرقت است؛ اما قیمت دزدگیر منزل عموما گزاف بوده و اکثر کسانی که قصد خرید سیستم های امنیتی برای خانه خود را دارند، پس از کسب اطلاع از هزینه ها از خرید آن منصرف می شوند.

در ادامه برای حفظ امنیت خانه در زمان تعطیلات و مسافرت، راهکارهای ساده ولی موثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بدون نیاز به نصب دزدگیر خانه، امنیت آن را تا حد زیادی بالا ببرید.

مهمترین نکته برای حفظ امنیت خانه این است که دیگران را متوجه عدم حضور خود در خانه نکنید. معمولا سارقان خانه‌هایی را برای دزدی انتخاب می‎کنند که از نبودن ساکنین آن اطمینان دارند. پس یکی از مهمترین عوامل این است که خانه شما خالی به نظر نرسد.

برای اینکار از لامپ‌های اتوماتیک دارای زمان بندی استفاده کنید. خاموش و روشن شدن لامپ‌ها را طوری تنظیم کنید که رفت و آمد معمول شما را تداعی کند. با  زمانبدی مناسب می‌توانید حرکت افراد در خانه را تداعی کنید.  از لامپ‌هایی استفاده کنید که در صورت قطع برق بتوانند با باتری کار کنند. از تایمرهای مشابهی برای روشن و خاموش کردن تلویزیون و رادیو نیز می‌توانید استفاده کنید.

صدای زنگ تلفنتان را کم کنید تا صدای زنگ خوردن آن از بیرون شنیده نشود. اگر می‌توانید تماس‌هایتان را به تلفن دیگری منتقل کنید. تا بتوانید پاسخگوی تماس‌‌ها باشید. سارقین گاهی قبل از ورود به خانه با آن تماس می‌گیرند تا از نبود ساکنین اطمینان حاصل کنند.

همیشه درب پارکینگ را ببندید در این صورت اگر کسی به دنبال الگوی رفت و آمد شما به منزل باشد، موفق نخواهد بود. همیشه درب و پنجره های خانه را قفل کنید و از حفاظ‌های مناسب استفاده کنید. از قفل‌هایی استفاده کنید که امکان اره کردن قفل وجود نداشته باشد از قفل های ضد سرقت استفاده کنید. اگر قفل ورودی خانه و پارکینگ شما برجسته است حتما فضای خالی آن را با آهن به درب جوش دهید. کلید یدک را زیر جا کفشی و محل ‌های مخفی دیگر قرار ندهید زیرا سارقین از تمام این محل ها باخبر هستند. اگر بر حسب اتفاق کلید یدک قفل‌های خانه را گم کرده اید سریعا اقدام به عوض کردن قفل‌ها نمائید.

از نگهدارنده ی پنجره استفاده کنید، ابن نگهدارنده ها اجازه نمیدهند پنجره بیشتر از ۲۰ سانتی متر باز شود. وسایل و اشیاء قیمتی خود را در نزدیکی پنجره قرار ندهید. پنجره ویترین مغازه برای سارقین هستند. شاخه‌های پائینی درخت های نزدیک خانه را قطع کنید تا امکان دسترسی به خانه از بین برود. محوطه بیرون خانه را روشن نگه دارید. میتوانید از لامپ‌هایی حساس به حرکت استفاده کنید. گیاهان و درختچه های اطراف خانه را کوتاه نگه دارید تا امکان مخفی شدن سارقین از بین برود.

همسایه ها، بهترین دزدگیر اماکن

ارتباط با همسایه ها یکی از راه ‌های حفظ امنیت خانه‌ی شماست. با همسایه‌های خود ملاقات کنید و از آنها بخواهید در زمانی که در خانه حضور ندارید مراقب خانه ی شما باشند. و رفت و آمد های مشکوک را گزارش دهند. از همسایه های خود بخواهید تا قبوض ، نامه و بسته‌های پستی ارسال شده برایتان را جمع آوری کنند. اینکار باعث می‌شود سارقین تصور کنند ساکنین در خانه هستند.

با رعایت نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد می توانید امنیت محل سکونت را تا حد زیادی افزایش دهید. علاوه بر آن، همچنان می توانید از دزدگیر اماکن و سیستم امنیتی استفاده کنید تا امنیت خانه خود را به حداکثر برسانید.

اگر نکات دیگری می شناسید که می تواند بدون نیاز به دزدگیر اماکن امنیت ملک مسکونی را بالا ببرد، آن را از طریق ایمیل و یا صفحه اینستاگرام  برای ما ارسال کنید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]