اسکانو
از بین بردن بوی سوختگی

راه‌های ساده خانگی در از بین بردن بوی سوختگی غذا

در خانه‌های آپارتمانی امروزی کمبود پنجره در آشپزخانه به‌شدت حس می‌شود، یا پنجره‌ای وجود ندارد یا آن‌قدری کوچک است که عملاً به هیچ دردی نخواهد خورد! یا دقیقه در کنار اجاق‌گاز قرارگرفته و باز کردن آن به معنای خاموش شدن گاز خواهد بود! اما همه ما تقریباً برای یک‌بار هم که شده غذایی طبخ کرده و یا سوزانده‌ایم که بوی آن کل خانه را گرفته است! اما آیا واقعاً راهی برای حذف این نوع از بوها وجود دارد؟

یکی از نکته‌های مهمی که باید به آن توجه کنید، آن است که حتی اگر هود آشپزخانه شما قدرت مکش پایینی دارد و یا سروصدای زیادی ایجاد می‌کند، در روشن کردن آن لحظه‌ای درنگ نکنید و سروصدای زیاد آن و یا حتی مکش پایینش را به جان بخرید. پنجره‌های قسمتی که به آشپزخانه نزدیک هستند را باز گذاشته و اجازه دهید تا در زمان طبخ غذا بوی تولیدشده از این طریق خارج شود.

استفاده از حوله نم‌دار برای حذف بوی بد خانه

یکی از راه‌های مؤثر در از بین بردن بوی سوختگی از خانه استفاده از حوله نم‌دار و تکان دادن آن در فضای خانه است؛ این حوله به‌خوبی بوی سوختگی و غذای طبخ شده را از محیط کاهش می‌دهد.

استفاده از ظرف سرکه برای حذف بوی بد خانه

راه دوم استفاده از ظرفی سرکه در کنار اجاق‌گاز است، قبل از آنکه شروع به سرخ کردن مواد خوراکی کنید، ظرفی پر از سرکه در کنار آن قرار دهید تا بوی ناشی از سوختگی و سرخ شدن آن‌ها را جذب کند.

استفاده از برش‌های لیمو برای حذف بوی بد خانه

را سوم قرار دادن قابلمه‌ای روی اجاق‌گاز بوده که چند برش لیموی ترش تازه در آن انداخته‌اید؛ زمانی که آب می‌جوشد بخار تولیدشده از لیموترش به از بین بردن بوی سوختگی می‌پردازد.

استفاده از دارچین و وانیل محلول در آب برای حذف بوی بد خانه

راه چهارم استفاده از قابلمه‌ای حاوی آب است که به آن دارچین و یا وانیل افزوده‌اید؛ زمانی که آب بجوشد بوی خوش دارچین و یا وانیل فضای شما را پر خواهد کرد.

تفت دادن دارچین و وانیل برای حذف بوی بد خانه

راه آخر تفت دادن مقداری دارچین و یا وانیل در ماهیتابه است که بویی خوش در فضای شما ایجاد کرده و بوی نامطبوع را حذف خواهد کرد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]