اسکانو
ایجاد رطوبت در خانه

راه‌کارهای مؤثری برای ایجاد رطوبت در خانه بدون دستگاه بخور

زمانی که هوا سرد می‌شود، این سرما و خشکی هوا به خانه شما نیز نفوذ پیدا می‌کند و راهی می‌شود برای ایجاد آلرژی‌های فصلی و سرماخوردگی و خشکی شدید پوست… برای ایجاد رطوبت در هوای خانه راهی ساده وجود دارد که آن‌هم خرید یک دستگاه بخور است! اما این رطوبت به‌سادگی و با راه‌های ساده‌ای در منزل شما قابلیت ایجاد را داشته که نیازی هم به‌صرف هزینه‌های اضافی ندارد. دستگاه‌های بخور علاوه بر اینکه شمارا متحمل هزینه‌های ابتدایی برای خرید می‌کنند، هزینه‌های برق مصرفی شمارا نیز بالا خواهند برد؛ اما چه راه‌کارهای مؤثری برای ایجاد رطوبت در خانه وجود دارد؟

  1. اولین چیزی که در خانه شما ایجاد رطوبت می‌کند، گیاهان سبز آپارتمانی هستند؛ در زمستان تعداد گیاهان بیشتری در خانه خود نگهداری کنید، گیاهان در طول روز تعرق دارند و می‌توانند رطوبت فضای شمارا بیشتر کنند. استفاده از گلدانی پر از گل در شیشه‌ای از آب و قرار دادن آن پشت پنجره نیز می‌تواند فضای شمارا رطوبت رسانی کند، چراکه آب داخل گلدان تبخیر شده و در فضای شما پخش می‌شود، به این شکل هم از رطوبت گیاه استفاده کرده‌اید و هم از زیبایی آن در دکوراسیون بی‌بهره نمانده‌اید.
  2. در زمستان به‌جای اینکه از دستگاه چای‌ساز و کتری برقی استفاده کنید، بهتر است کتری ساده‌ای بر روی شعله قرار دهید و اجازه دهید آب به‌آرامی جوش بیاید و بخار کتری داخل فضای شما بپیچد.
  3. پس از دوش گرفتن درب حمام را باز بگذارید تا بخارآب به فضاهای دیگر نیز برسد؛ با این روش هم بخارآب را بهینه مصرف کرده‌اید و هم به کاهش رشد باکتری در حمام کمک کرده‌اید!
  4. در زمستان همواره ظرف آبی کوچک بر روی بخاری و یا رادیاتور قرار دهید تا آب آن کم‌کم تبخیر شده و در هوای شما آزاد شود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]