اسکانو
چیدمان گلدان

راه های متفاوت از چیدمان گلدان در دکوراسیون داخلی

حس مثبتی که گیاهان در زندگی ایجاد می‌کنند امری انکارناپذیر است، حضوری سبز و پررنگ که می‌تواند کل طراوت و شادی زندگی را فراهم کند. زمانی که صحبت از طراوت و سرزندگی در میان باشد، گیاهان حرف اول را می‌زنند، عناصر زنده، سرسبز و زیبا که توانسته‌اند در حکم یکی از عناصر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی نیز ایفای نقش کنند. برای آنکه از گلدان‌ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، بهتر است به ابعاد گیاه خود و ابعاد فضایی که در آن قرار دارد دقت کنید؛ دومین نکته‌ای که باید در نظر گرفت میزان نور محیط است، اگر محیط شما نور آفتاب ندارد بنابراین قید سلایق خود را زده و گیاه دلبندتان را با نمونه‌هایی تعویض کنید که در طول روزبه سایه مقاوم هستند؛ گلدان‌های آپارتمانی همگی یکی از عناصر دکوراتیو در فضای شما به‌حساب خواهند آمد، بنابراین انتخاب گلدانی زیبا و شیک متناسب با رشد گیاه یکی از امور ضروری خواهد بود.

چیدن گلدان‌ها در کنار هم‌روی میز و یا زمین

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که می‌توانید برای چیدمان گیاهان خود انتخاب کنید، چیدن آن‌ها در کنار هم بر روی یک میز و یا زمین است، به این شکل که گلدان‌های کوچک و بزرگ را به‌صورت درهم بچینید و اجازه دهید هر یک در کنار دیگری خودنمایی کنند؛ گلدان‌ها را جوری بچینید که گیاهان ریزتر در جلو قرار بگیرند و هیچ گلدانی جلوی جلوه گری دیگری را نگیرد.

قرار دادن گلدان‌ها داخل آکواریوم

اگر آکواریوم بلا استفاده دارید، گلدان‌های خود را داخل آن چیده و بر روی یک میز بلند در گوشه‌ای از دکوراسیون قرار دهید. با این کار یک گلخانه جدید ساخته‌اید که حال گیاهانتان داخل آن خیلی خوب خواهد بود و از رطوبت همدیگر استفاده خواهند کرد.

استفاده از گلدان‌های آویز

مهم نیست گیاه شما رونده باشد، می‌توانید برای تمام گیاهان خود از گلدان‌های آویز استفاده کنید. خصوصاً آن دست از خانواده‌ها که دارای کودک و یا حیوان خانگی هستند استفاده از گلدان‌های آویز برایشان بسیار مناسب است. بهتر است در این گلدان‌های آویز یک گیاه را آویزان نکنید، از چند گیاه در کنار هم استفاده کنید.

استفاده از استند های چوبی و فلزی

استند های چوبی و فلزی بسیاری ساخته‌شده‌اند و در بازار موجود هستند؛ این استند ها علاوه بر آنکه خود یکی از عناصر دکوراتیو به‌حساب می‌آیند می‌توانند چیدمانی زیبا از گیاهان را برایتان ایجاد کنند.

استفاده از لبه پنجره برای چیدمان گلدان

اگر گلدان‌های ریز و مینیاتوری دارید که بر روی لبه پنجره شما جا می‌شوند، آن‌ها را در کنار یکدیگر و در لبه پنجره قرار دهید، با این شکل گیاه شما هم نور و هم هوای تازه را دریافت کرده و هم توانسته زینت‌بخش قاب پنجره شما باشد. تنها نکته آن است گیاهانی باید در کنار پنجره‌های پرنور قرار بگیرند که به نور زیاد حساس نباشند.

تلفیق تراریوم و آباژور

با یک خلاقیت ساده می‌توانید تراریوم ها را با آباژورتان تلفیق کنید. کاکتوس‌ها برای این منظور بسیار مناسب هستند و می‌توانند جلوه‌ای تازه به فضای شما بدهند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]