اسکانو
از بین بردن رنگ زرد وسایل برقی

راه کاری ساده برای از بین بردن رنگ زرد وسایل برقی

حتماً بارها دیده‌اید که بسیاری از وسایل برقی که دارای روکش پلاستیکی هستند بعد از مدتی دچار رنگی زرد بر روی خود می‌شوند. این لکه‌ها در اثر هوای آلوده محیط، غذاهای مختلف و حتی برخی شوینده‌ها ایجادشده و بااینکه از کارایی دستگاه نمی‌کاهد اما زیبایی آن‌ها را خدشه خواهد کرد. اولین قدم برای آنکه وسایل برقی پلاستیکی شما پس از چند سال دچار زردی نشوند استفاده نکردن از مواد شوینده است، چراکه مواد شوینده پس از مدتی خود یکی از عوامل زردی در این وسایل هستند. سعی کنید وسایل خود را زودبه‌زود و تنها با استفاده کمی شامپو بچه و اسفنجی نرم پاک‌کنید. حال اگر وسایلی دارید که زردی بر روی آن‌ها افتاده بسته به‌اندازه زردی می‌توانید محلولی متشکل از سفید کنند، آب و جوش‌شیرین تهیه کنید و سپس توسط یک اسفنج از ماده بر روی دستگاه خود زده و محکم بر روی آن بکشید. زمانی که محکم کشیدید اجازه دهید تا این محلول حدود 10 تا 15 دقیقه بر روی آن مانده و سپس به‌خوبی مواد را از روی وسایل پاک‌کنید.

اگر هنوز هم‌مقداری از زردی بر روی وسایل خود مشاهده می‌کنید این بار غلظت جوش‌شیرین و سفیدکننده را بیشتر کرده و این کار را مجدداً انجام دهید تا زمانی که زردی‌ها به‌خوبی پاک شوند. یادتان باشد در هنگام استفاده از این مواد به جهت سلامت پوست خود دستکش به دست داشته باشید. لکه‌های زردی که به‌تازگی ایجادشده‌اند بسیار ساده‌تر از لکه‌های قدیمی قابل برطرف شدن هستند و برای لکه‌های قدیمی لازم است تا چند بار این کار انجام شود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]