اسکانو

[:en]رشد ۰.۶ درصدی قیمت‌ مسکن و افت معاملات در تهران[:de]

رشد ۰.۶ درصدی قیمت‌ مسکن و افت معاملات در تهران

[:]

متوسط قیمت یک متر آپارتمان در تهران با ۰.۶ درصد افزایش نسبت به فصل قبل در سه ماهه سوم سال به ۴۰/۹ میلیون ریال رسیده است. اما گزارش ها حاکیست که حجم معاملات ۶.۱ درصد کاهش یافته است.

بر اساس اطلاعات استخراج شده از سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات، حجم معاملات واحدهای مسکونی در سطح شهر تهران همانند فصل قبل با کاهش همراه بوده و نسبت به فصل قبل معادل ۱.۶ درصد کاهش داشته است. این شاخص نسبت پاییز سال ۱۳۹۳ نیز با کاهش ۱.۳ درصدی همراه بوده و مقدار عددی آن در پاییز ۱۳۹۴ به رقم ۳۵۱۵۹ رسیده است.

متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در شهر تهران با ۰.۶ درصد افزایش نسبت به فصل قبل، در سه ماهه سوم سال ۱۳۹۴ به ۴۰.۹ میلیون ریال رسیده است. شایان ذکر است که این شاخص در فصل پاییز سال ۱۳۹۴ نسبت به فصل مشابه سال گذشته معادل ۰.۲ درصد رشد داشته است.

نرخ رشد قیمت یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه تهران پاییز ۱۳۹۴ (هزار ریال)

%d8%b1%d8%b4%d8%af-%db%b0-%db%b6-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af%db%8c-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa%d9%85%d8%b3%da%a9%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1

اجاره بهای مسکن

در ارتباط با شاخص اجاره بها، بر اساس اطلاعات استخراج شده از سامانه ثبت معاملات املاک، متوسط اجاره بهای یک مترمربع مسکن در شهر تهران در سه ماهه سوم سال ۱۳۹۴ با ۲ درصد کاهش نسبت به فصل قبل، ۲۳۱ هزار ریال رسیده است. این در حالی است که میزان افزایش این شاخص در پاییز ۱۳۹۴ نسبت به فصل مشابه سال گذشته، ۱۰.۸ درصد است.

بیشترین میزان تغییرات در متوسط اجاره بهای یک مترمربع مسکن در شهر تهران در پاییز ۱۳۹۴ مربوط به منطقه یک می‌باشد که شاهد رشد ۱۶.۶ درصدی نرخ اجاره بهای یک مترمربع مسکن در این منطقه بوده‌ایم. کمترین میزان تغییرات نیز مربوط به منطقه ۲۱ است که معادل ۱- درصد می‌باشد.

نرخ رشد اجاره بهای یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه تهران در پاییز ۱۳۹۴ (هزار ریال)

%d8%b1%d8%b4%d8%af-%db%b0-%db%b6-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af%db%8c-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa%d9%85%d8%b3%da%a9%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1
منبع خبرگزاری فارس

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]