اسکانو

رمانتیک ترین جاهای دیدنی در هند

هند بر خلاف تصور بسیاری، مجموعه ای از قلعه های تاریخی، سواحل دیدنی و مکان های خیره کننده بوده و یکی از رمانتیک ترین مقاصد گردشگری به حساب می آید. هند کشور رنگ هاست و برا گذراندن یک تعطیلات خاص گزینه ای بسیار عالی بشمار می رود. از میان جاهای دیدنی در هند هستند برخی از مناطق که به عنوان رمانتیک ترین جاهای دیدنی هند به حساب می آیند که در مطلب امروز آنها را بری شما معرفی خواهیم کرد.

اوداپور در راجستان (Udaipur)

اوداپور یکی از شهرهای برجسته و بسیار زیبای هند می باشد که از کاخ های پر زرق و برق صورتی پر است؛ در کنار دریاچه ای که اوداپور قرار گرفته هتل های زیادی ساخته شده اند اما در واقع برای حس کردن حال و هوای قدیمی منطقه باید به کوچه های پشتی سری بزنید.

کانیاکوماری، تامیل نادو (Kanyakumari)

کانیاکوماری علاوه بر آنکه یک شهر زیارتی به شمار می رود، به دلیل غروب های آفتاب رمانتیکش مشهور شده است. این شهر در جنوبی ترین قسمت هند قرار گرفته و تقریبا با آب محاصره شده است.

تاج محل در آگرا (The Taj Mahal)

تاج محل نقطه ای است که می توان در آن پر رنگ ترین و با شکوه ترین معماری مغول را دید. در واقع تاج محل آرامگاه همسر شاه جهان بوده و برای ساخت آن از بهترین و گران قیمت ترین سنگ ها استفاده است.

کوماراکوم در کرالا (Kumarakom)

مرداب گردی یکی از تجربه های لذت بخش هند است، که توصیه می کنیم در سفر به هند از مرداب های کوماراکوم کرالا نیز دیدن کنید. در این مکان حوضچه های آبی وجود دارد که توسط سواحل سبز بسیار انبوهی محاصره شده اند.

مانالی در هیماچال پرادش (Manali)

مانالی در کوه های هیمالیا قرار گرفته و برای مقاصدی همچون پاراگلایدینگ، اسکی و کوهنوردی بسیار مناسب می باشد. این منطقه دارای طبیعتی بکر و زیبا بوده و برای تمدد اعصاب منطقه ای عالی بشمار می رود.

سارینگار در کشمیر(Srinagar)

سارینگار لقب ونیز شرق را به خود اختصاص داده است. منطقه ای که دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی به همراه خانه های قایقی و رنگارنگ بوده و ده ها سال است که اولین انتخاب برای ماه عسل زوج های جوان بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]