اسکانو
دکوراسیون داخلی

سایبان‌های دکوراتیو چوبی با کاربری‌های متفاوت در دکوراسیون داخلی

هر ایده‌ای اگر علاوه بر کارایی بتواند زیبایی و منحصربه‌فردی را با خود همراه داشته باشد، قطعاً می‌تواند یک شاهکار هنری شمرده شود. ایده‌های متفاوتی برای طراحی داخلی و دکوراسیون وجود دارد، گاه از وسایل ساده و بلااستفاده‌ای که در خانه‌داریم می‌توانیم یک اثر هنری زیبا بر جای بگذاریم که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند؛ از لامپ‌های سوخته قدیمی و تبدیل آن‌ها به گلدان‌های مینیاتوری و زیبا گرفته تا طراحی سایبان‌های زیبا و کاربردی در خانه توسط چوب؛ همگی می‌توانند عناصری از یک دکوراسیون مدرن و زیبا باشند که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند.

همه می‌دانیم که چوب عنصری است که در دکوراسیون داخلی بیشتر از هر چیزی نظر افراد را به خود جلب می‌کند و معجزه‌ای که چوب در دکوراسیون داخلی یک‌خانه دارد بر هیچ‌کس پوشیده نیست. افسرده‌ترین فضاها بارنگ‌های تیره، غمگین و دلگیر توسط عناصر چوبی می‌توانند به محیط‌های گرم و صمیمی تبدیل شوند.

در مطلب امروز یک نوع سایبان را برای شما آورده‌ایم، سایبانی که شکل ظاهری و کاربردهای فراوان آن می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا و منحصربه‌فرد برای دکوراسیون داخلی شما ایجاد کند.

طراحی و ایده این سایبان‌های زیبا توسط گروه Elish Warlop Design Studio داده‌شده است، طراحی دارای پیچیدگی خاصی نیست و تنها باکمی ذوق و سلیقه و استفاده از اشکال هندسی و عنصری مانند چوب اثری بسیار زیبا تولیدشده که می‌تواند کاربردهای گوناگونی داشته باشد.

این نوع از سایبان‌ها می‌توانند در پشت پنجره قرارگرفته و در نقش پرده ظاهر شوند؛ به‌علاوه اینکه آن‌ها دید به فضای داخلی از بیرون را کاسته و قابلیت تنظیم و چرخش را داشته و به‌سادگی قادر خواهید بود تا آن‌ها را مطابق میل خودکنترل کرده و تنها بخشی از پنجره را پنهان کنید که در این صورت بخش اعظمی از نور وارده به داخل خانه نیز قابل‌کنترل خواهد بود.

یکی دیگر از استفاده‌های این نوع از سایبان‌ها به‌عنوان تفکیک‌کننده فضا است؛ می‌توانید از آن‌ها برای جداسازی بخش‌های مختلفی از خانه استفاده کرده و زیبایی زیادی را به فضای خود ببخشید، به‌طور مثال برای جداسازی بخش تعویض لباس در اتاق‌خواب با دیگر قسمت‌های آن، جداسازی سالن پذیرایی از فضای غذاخوری و… می‌توان از آن‌ها بهره گرفت. این نوع از سایبان‌ها در هر مکانی قابلیت استفاده داشته و محدود به استفاده در محیطی خاص نمی‌باشند.

جالب است بدانید برای ساخت این نوع از سایبان‌ها از قاب ساده برنجی و فولاد استفاده‌شده که المان‌های چوبی (چوب گردو) بر روی آن با ظاهری بسیار زیبا سوار شده‌اند که قابل چرخش بوده و می‌توانند اشکال متفاوتی را به خود بگیرند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]